// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

اپیک گیمز از تستر چپتر دو بازی فورتنایت شکایت کرد

اپیک گیمز از شخصی که اطلاعاتی را از چپتر دوم بازی Fortnite فاش کرده بود، شکایت کرد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که نقشه بازی فورتنایت بعد از ده فصل پاک شد و یک سیاه‌چاله فضایی به مدت دو روز به جای آن ظاهر شد. تمامی مخاطبان بازی Fortnite منتظر این بودند که هرچه سریع‌تر اپیک گیمز (Epic Games) چپتر دوم فورتنایت را در اختیار آن‌ها قرار دهد. اما پیش از آن که اپیک گیمز به طور رسمی چپتر جدید را معرفی کند اطلاعاتی در این مورد فاش شد. اپیک گیمز به‌دنبال کسی است که مسئول این اتفاق بوده است. این استودیو از تستر چپتر دو بازی فورتنایت به دلیل فاش کردن اطلاعاتی از این چپتر شکایت کرده است.

طبق اخبار سایت Polygon، روز گذشته اپیک گیمز در دادگاهی در کارولینای شمالی شکایت خود را علیه رونالد سایکس (Ronald Sykes)، یک آزمایش کننده‌ی تجربه کاربری، مبنی بر اینکه او اطلاعاتی را درباره فصل 2 بازی Fortnite پیش از آنکه اطلاعاتی به‌صورت رسمی منتشر شود فاش کرده است، ثبت کرد.

طبق این شکایت، سایکس در اواخر ماه سپتامبر آزمایش کننده‌ی محتوای جدید بود. حدود سه روز پس از جلسه‌ی آزمایش وی، او به یکی دیگر از کاربران توییتر طی توییتی گفت که فصل جدید را بازی کرده است و می‌تواند در مورد همه محتوای جدیدی که بازی کرده است به او بگوید. سایکس به توییت کردن درمورد اطلاعات جدید چپتر جدید Fortnite مانند توانایی شنا کردن ادامه داد. او حتی تصویری از نقشه‌ی جدید را نیز پست کرد.

سایت پالی‌گان در مورد این وضعیت پیش آمده از Epic Games سؤال کرد اما اپیک گفت که درباره‌ی دادرسی در حال انجام اظهار نظری نمی‌کند. سایکس همچنین به درخواست اظهارنظر پالی‌گان پاسخی نداد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برای اپیک گیمز می‌افتد. این استودیو پیش از این نیز از فردی به‌دلیل افشای اطلاعاتی در مورد فصل جدید فورتنایت شکایت کرده بود. در سال ۲۰۱۸ بود که از یک پیمانکار تضمین کیفیت برای افشای اطلاعات در مورد فصل ۳ شکایت شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده