// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حالت عکاسی Borderlands 3 در دسترس قرار گرفته است

کاربران کنسولی بازی Borderlands 3 ‌هم‌اکنون می‌توانند به‌واسطه حالت عکاسی این بازی، لحظات شگفت‌انگیزی را ثبت کنند.

قبل از عرضه رسمی بازی Borderlands 3 بود که حساب کاربری توییتر این بازی اعلام کرد که حالت عکاسی در روز اول تنها در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. در ادامه اعلام شد که نهایت تا یک ماه آینده، این ویژگی در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم قرار می‌گیرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری پلی استیشن در توییتر اعلام کرده که حالت عکاسی بودرلندز 3 هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و حال تمامی پلتفرم‌ها دارای این حالت هستند. همچنین در ادامه مشخص شده که تاریخ هشت مهر ماه (۳۰ اکتبر) کاربران PS4 می‌توانند عکس‌های گرفته شده از این بازی را با هشتگ  به اشتراک بگذارند و در یک مسابقه عکاسی برای Borderlands 3 شرکت کنند. همچنین ۱۰ مهر ماه (یک نوامبر) برنده مسابقه عکاسی روی پلی‌استیشن 4 مشخص می‌شود. ازاین‌رو کاربران کنسولی این بازی هم می‌توانند به‌واسطه چینش شرایط مختلف عکاسی، عکس‌های شگفت‌انگیزی را خلق کنند. حالت عکاسی را می‌توان یک ویژگی مهم برای بازی‌های AAA در نسل هشتم دانست که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با شرایط مکانی یا اعمال فیلترهای مختلف را ثبت کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه از ویژگی Photo Mode در بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنید؟ از دیگر اخبار حول بوردرلندز 3 هم می‌توان‌به اضافه شدن لوت‌های اختصاصی اشاره کرد که کاربران می‌توانند آیتم‌های مدنظر خود را ردیابی و فقط برای کسب آن‌ها تلاش کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده