نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

درآمد بسته الحاقی جدید COD: Modern Warfare به کهنه‌سربازان بازنشسته اهدا می‌شود

اکتیویژن تمام سود مالی بسته‌ی الحاقی Defender Pack بازی Call of Duty: Modern Warfare را در اختیار کهنه‌سربازان بازنشته‌ی آمریکایی و بریتانیایی قرار می‌دهد.

جدیدترین ساخته‌ی کمپانی اکتیویژن و استودیو اینفینیتی‌وارد یعنی ریبوت سری Call of Duty: Modern Warfare پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره در دسترس بازیکنان قرار گرفت و با توجه به‌واکنش‌ گیمرها به‌این بازی، می‌توان گفت که با یکی از بهترین نسخه‌های چندین سال اخیر این مجموعه‌ی محبوب و پیش‌گام طرف هستیم. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و طبق اطلاعیه‌ای که بلاگ رسمی Call of Duty منتشر کرده، درآمد حاصل از انتشار بسته‌ی الحاقی Defender Pack این بازی به‌صورت خیریه و کامل در اختیار کهنه‌سربازان بریتانیایی و آمریکایی قرار خواهد گرفت.

جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare که Defender Pack نام دارد، حاوی ۱۱ آیتم مختلف است و گیمرها با دریافت این بسته‌ی الحاقی، به‌مواردی همچون یک تفنگ ریوالور و انواع مختلف آیتم‌های شخصی‌سازی تفنگ‌ها از جمله آیتم‌های پوششی و موارد اساسی مثل یک Grip، یک Lightweight trigger و یک Rail-mounted sight دسترسی خواهند داشت. درآمد حاصل از خرید بسته‌ی الحاقی نام‌برده، به‌خیریه‌ی اختصاصی Call of Duty تعلق می‌گیرد. این خیریه از سال ۲۰۰۹ تا به‌امروز به‌حدود ۵۷ هزار کهنه‌سرباز بریتانیایی و آمریکایی برای پیدا کردن شغل پس از اتمام خدمات نظامی، کمک کرده است و درنظر دارد تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار نظامی بازنشته‌ی دیگر هم کمک بکند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده