نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

بیانیه یوبیسافت درباره تاخیر در انتشار بازی Watch Dogs Legion

پس از اعلام رسمی تأخیر در عرضه بازی Watch Dogs Legion، یوبیسافت، ناشر و سازنده این اثر، آن را فرصت مناسبی برای بهبود بازی خطاب کرد.

پس از اینکه در سال ۲۰۱۶ دنباله نسخه اول سری محبوب Watch Dogs تحت عنوان Watch Dogs 2 روانه بازار شد و توانست تا حدودی موفق ظاهر شود، طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی بودند تا اینکه بالاخره یوبیسافت در نمایشگاه E3 2019 خبر کار روی انتشار اثر جدیدی از این مجموعه را تایید کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود بازی‌ Watch Dogs Legion اواسط اسفند ماه سال جاری به‌صورت رسمی روانه بازار شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که دو روز پیش Ubisoft رسما اعلام کرد که سه بازی بزرگ این شرکت یعنی Rainbow Six Quarantine ،Watch Dogs: Legion و Gods and Monsters علی‌رغم اینکه تاریخ عرضه آن اعلام شده بود، اما با تأخیر مواجه شده و در تاریخ نامعلومی در سال آینده میلادی روانه بازار خواهند شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت تأخیر در زمان عرضه بازی Watch Dogs Legion، تیم سازنده در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که فرصت بیشترِ به‌دست آمده، باعث می‌شود محصول نهایی باکیفیت‌تری را شاهد باشیم و تجربه به‌مراتب بهتری را به گیمر منتقل کند:

ما با اشتیاق از این فرصت اضافی پیش‌آمده استقبال می‌کنیم؛ چراکه باعث می‌شود زمان بیشتری داشته باشیم تا علاوه‌بر اینکه بتوانیم ایده‌های بلندپروازانه خود را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ارائه دهیم، شهر لندنی را به تصویر بکشیم که استحقاق آن را دارد. به زودی خبرهای بیشتری در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

یوبیسافت در بیانیه‌ای که دو روز گذشته منتشر کرد، رسما اعلام کرد که بازی Watch Dogs Legion برای عرضه روی پلتفرم‌های آینده نیز برنامه‌ریزی شده است؛ پس تأخیر در انتشار این بازی می‌تواند به تیم سازنده کمک کند تا بازی را برای انتشار روی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت نیز آماده کند.

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی یوبیسافت و تیم سازنده خبرهای تکمیلی درمورد بازی Watch Dogs Legion را منتشر می‌کنند. به‌نظر شما نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت، دلیل اصلی به‌تأخیر خوردن انتشار این بازی است یا تکمیل نشدن روند ساخت آن؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده