نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

سرویس Stadia در روز انتشار در دسترس تمام پیش خرید کنندگان قرار نمی‌گیرد

بنا بر اخبار منتشر شده از سرویس جدید Google Stadia، برخی از کاربرانی که اقدام به پیش خرید آن کرده‌اند، در روز انتشار قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

سرویس استریم بازی‌های Google Stadia به زودی کار خود را آغاز می‌کند. ایده‌ی گوگل، ارائه‌ی سرویس برجسته و بی‌سابقه‌ای است که می‌تواند تأثیر گسترده‌ای بر آینده‌ی صنعت گیمینگ بگذارد و یا تنها به یک آزمایش شکست خورده مبدل شود. صرف نظر از نحوه‌ی رقم خوردن آینده‌ی این سرویس، به نظر می‌رسد که گوگل در بحث بازاریابی و تبلیغات سرویس جدید خود نیز با کشمکش‌های فراوانی مواجه است. از زمان معرفی سرویس گوگل استیدیا، اخبار ضد و نقیض زیادی از قبیل در دسترس نبودن قابلیت بی‌سیم کنترلرهای وایرلس این سیستم در روز انتشار یا اطلاعات مبهم و نامعلومی که درباره‌ی درک مفهوم خود این سرویس به مخاطبان ارائه می‌شود، به گوش رسیده است. حالا در آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با روز رونمایی از این سرویس، اعلام شده که برخی از کاربرانی که Google Stadia را پیش خرید کرده‌اند، در روز انتشار آن، قادر به استفاده از این سرویس نخواهند بود.

امکان پیش سفارش نسخه‌ی Founder's Edition این سرویس، از روز معرفی گوگل استیدیا برای علاقه‌مندان فراهم شده است. اما به نظر می‌رسد برخی از کاربرانی که مشتاقانه نسبت به خرید آن پیش‌دستی کرده‌اند، در روز رونمایی از این سرویس حسابی ناامید خواهند شد. بنا به گزارش وبسایت The Verge، گوگل تصمیم دارد تا سفارش‌های دریافت شده برای سرویس استریم بازی‌های خود را به ترتیب دریافت به مرحله‌ی اجرا برساند. از این رو، برخی از پیش خرید کنندگان Google Stadia در روز رونمایی از این سرویس، به کیت‌های خود دسترسی نخواهند داشت.

هنوز این مسئله که چه تعداد از پیش خرید کنندگان Google Stadia در روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به کیت‌های خود دسترسی خواهند داشت، مشخص نشده اما آن چیزی که مشخص است، این است که برخی از آن‌ها باید مدت زمان بیشتری را صرف انتظار برای ارائه‌ی این سرویس توسط گوگل بکنند. با این حال، در عرضه‌ی این سرویس توسط گوگل شکی وجود ندارد؛ لذا می‌توان همچنان امیدوار بود که Google Stadia به سرنوشت برخی از پروژه‌های ناموفق این کمپانی دچار نشود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده