نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

کوین فایگی و برادران روسو در یک قسمت سریال The Simpsons حضور خواهند داشت

کوین فایگی و برادران روسو قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت از فصل جدید سریال The Simpsons حضور داشته باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در یک قسمت از فصل جدید سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) قرار است شاهد حضور کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و برادران روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، به‌عنوان بازیگر و صداپیشه مهمان باشیم. طبق خبری که TVLine منتشر کرده، فایگی و جو و آنتونی روسو قرار است در قسمت Bart and the Bad Guy حضور داشته باشند که این قسمت در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ (۴ اسفند ۱۳۹۸) از شبکه فاکس منتشر خواهد شد. در این قسمت، بارت به‌طور تصادفی یک نسخه اکران نشده از دنباله فیلم Vindicator (به تقلید از دنیای سینمایی مارول) را که یک فیلم ابرقهرمانی محبوب است، زمانی که سازندگان فیلم در حال نمایش فیلم برای یک کودک مریض هستند که آرزو داشت تا این فیلم را پیش از همه ببیند، تماشا می‌کند. به همین دلیل است که بارت با استفاده از تهدید اسپویل کردن فیلم به دنبال گرفتن باج از سازندگان فیلم است.

بااین حال، زمانی که دو کارگردان و تهیه کننده فیلم با صداپیشگی برادران روسو، متوجه این موضوع می‌شوند، برای جلوگیری از باج گرفتن بارت و همچنین جلوگیری از انتشار اسپویل فیلم در عموم مردم، هرکاری را انجام خواهند داد. در همین حال، شخصیت بیگانه شرور و منفی Chinnos که ۳۷ چانه دارد و شخصیت منفی فیلم Vindicator است و فایگی هم صداپیشگی آن را بر عهده دارد، وارد می‌شود. این شخصیت در واقع تقلیدی از شخصیت تانوس است. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر از شخصیت Chinnos در این قسمت از انیمیشن The Simpsons را مشاهده کنید:

سریال The Simpsons

مانند فصل‌های گذشته، مت گرینیگ وظیفه ساخت سریال The Simpsons را بر عهده دارد. دن کستلانتا در نقش هومر سیمپسون، جولی کاونر در نقش مارج، نانسی کارترایت در نقش بارت و یاردلی اسمیت در نقش لیزا، وظیفه صداپیشگی اعضای خانواده سیمپسون را بر عهده دارند. در حال حاضر پخش فصل ۳۱ام انیمیشن The Simpsons آغاز شده و بامداد دوشنبه هر هفته قسمت‌های جدید آن از شبکه فاکس منتشر خواهد شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده