// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

استریمر مشهور دیگری توییچ را ترک کرد و به میکسر پیوست

Michael Grzesiek که با نام حرفه‌ای Shroud معروف است، اعلام کرد که به سرویس Mixer خواهد پیوست.

 سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد ولی زیر سایه‌ی توییچ قرار داشت اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر دارد تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند. تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی می‌شناسند. این استریمر چند ماه پیش اعلام کرد که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد. به نظر می‌رسد که یک استریمر حرفه‌ای دیگر نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

Michael Grzesiek ملقب به Shroud، به‌تازگی اعلام کرد به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد و اولین لایو استریم او از این سرویس در تاریخ ۲ آبان ماه انجام شد. او همانند نینجا اعلام کرد که هیچ چیزی به جز سرویس استریم او تغییر نکرده است. در یک بیانیه مطبوعاتی Shroud از این همکاری ابراز قدردانی کرد. او گفت:

استریم کردن از علایق من است و من این موفقیت خود را مدیون هوادارانم هستم که به من کمک کرده‌اند تا به جایی که اکنون هستم برسم. میکسر انعطاف پذیری مورد نیاز برای متمرکز کردن توجه من روی هواداران را دارد. من از پیوستن به جامعه‌ی میکسر هیجان زده هستم و به ایجاد روابط با بازیکنان و هواداران ادامه خواهم داد.

شرکت مدیریتی Shroud یعنی Loaded، در مورد این حرکت و اینکه چگونه سرویس میکسر به سود کسانی است که محتوای ویدیویی تولید می‌کنند، صحبت کرد. مدیرعامل شرکت Loaded برندون فریتگ (Brandon Freytag) در این رابطه گفت:

میکسر به رشد و توسعه جامعه‌ی Content Creatorها خود به همراه Shroud ادامه خواهد داد. Shroud یک بازیکن بسیار حرفه‌ای است که تا به حال در صدر پرطرفدارترین بازی‌های دنیا نیز قرار داشته است و ما خوشحالیم که میکسر جامعه‌ی خود را به همراه او گسترش خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر گسترش فرصت‌های جدید برای او و جامعه هواداران او بر روی این پلتفرم هستیم.

Shroud مسیر شغلی حرفه‌ای خود را با بازی Counter-Strike: Global Offensive برای تیم رقابتی Esports با نام Gloud9 آغاز کرد. او پیش از بازنشستگی در سال ۲۰۱۸، تقریباً ۱۳ میلیارد دقیقه تماشا کردن و بیش از ۳۶۰ میلیون بازدید کلی از یوتیوب داشت. Shroud در طی این زمان بازی‌های متنوعی مانند Apex Legends ،Call of Duty: Black Ops 4 ،Fortnite PlayerUnknown's Battlegrounds ،Tom Clancy's Rainbow Six Siege و بازی‌های دیگری را بازی کرده است. او همچنین به توسعه Apex Legends نیز کمک کرد. او به Respawn Entertainment توصیه کرد تا نحوه‌ی لگد زدن اسلحه‌ها را تغییر دهد تا قابل پیش‌بینی‌تر باشد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده