نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

خالق Gears of War حضور در بازی Death Stranding را رد کرده است

به گفته کلیف بلزینسکی، هیدئو کوجیما از وی درخواست کرده بود تا در بازی Death Stranding حضور داشته باشد اما این اتفاق در نهایت رخ نداده است.

یکی از ویژگی‌های بازی Death Stranding، حضور چهره‌های آشنایی چون نورمن ریداس، مدس میکلسن و حتی اشخاصی چون جف کیلی در آن است. اما طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، این لیست حتی می‌توانست با حضور کلیف بلزینسکی، خالق و طراح بازی Gears of War، تکمیل‌تر هم بشود اما این اتفاق در نهایت رخ نداده است. بلزینسکی اخیرا با انتشار توییتی اعلام کرد زمانی که در کشور ژاپن حضور داشت، هیدئو کوجیما از وی درخواست کرده تا به استودیو کوجیما پروداکشن برود و چهره وی برای حضور در بازی اسکن شود. با این حال این اتفاق همزمان با نزدیک شدن استودیو باس کی پروداکشنز به روز‌های پایانی و قرار گرفتن آن در آستانه تعطیلی رخ داده بود و به همین دلیل بلزینسکی که خیلی شرایط روحی خوبی نداشت، این پیشنهاد را رد کرده است. 

بلزیسنکی البته در ادامه توییتش هم اعلام کرده که از این تصمیم پشیمان است. به هر حال حتی بدون حضور افرادی مثل بلزینسکی، دث استرندینگ کماکان شامل چهره‌های آشنای زیادی می‌شود. این بازی در تاریخ ۱۷ آبان برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و اخیرا اعلام شده که تریلر هنگام عرضه آن هم آماده شده است. همچنین نقد‌های بازی هم هفت روز قبل از عرضه آن منتشر خواهند شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده