// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

نگاهی به تغییرات چپتر دوم Fortnite و دلایل موفقیت چپتر اول

در جریان چپتر دوم فورتنایت، شاهد اعمال تغییرات زیادی روی ساختار بازی و ورود بازیکنان به یک جهان موازی از فورتنایت بودیم. در این آیتم نگاهی به تغییرات این بازی انداخته‌ایم.

در حال حاضر فورتنایت را می‌توان محبوب‌ترین بازی بتل رویال دانست که میلیون‌ها بازیکن را به‌خود جذب کرده است. چندی پیش چپتر دوم بازی Fortnite با انتشار یک تریلر و آپدیت بزرگ در دسترس کاربران قرار گرفت. در فورتنایت چپتر 2 شاهد اعمال تغییرات زیادی روی نقشه بازی و گیم‌پلی بودیم. همچنین این تغییرات فقط به نقشه و گیم‌پلی بازی ختم نمی‌شود؛ بلکه سیستم کسب امتیاز و انجام چالش‌ها هم دستخوش تغییرات زیادی شده است. بااین‌حال فورتنایت یک شبه به بهترین بازی بتل رویال تبدیل نشده است و تیم سازنده به‌واسطه‌ی آپدیت‌های مختلف و رویدادهای متفاوت، فورتنایت را به یک بازی سرگرم کننده و تازه در هر فصل خود تبدیل کرده است. همچنین در پایان هر فصل به‌واسطه‌ی یک رویداد داستانی، شاهد تغییراتی روی نقشه بازی بودیم. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده‌اند تا Fortnite به محبوب‌ترین بازی بتل رویال تبدیل شود.

در هفتادمین قسمت از برنامه لودینگ، به‌سراغ چپتر دوم بازی فورتنایت رفته‌ایم و درکنار توضیحاتی در مورد تغییرات چپتر دوم، از دلایل محبوبیت این بازی هم سخن گفته‌ایم. البته لودینگ ۷۰ شامل آیتم‌های دیگری هم می‌شود که اگر هنوز موفق به تماشای این برنامه نشده‌اید، می‌توانید آن را از صفحه مخصوص خود تماشا کنید. همچنین در ادامه هم می‌توانید آیتم‌ مربوط‌به فورتنایت را جداگانه تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارت | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه شب‌ هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده