نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

حجم بازی MediEvil مشخص شد

به فاصله ۲۴ ساعت مانده به انتشار نسخه بازسازی شده بازی MediEvil، مشخص شده که حجم بازی به همراه آپدیت روز انتشار آن بیش از ۳۵ گیگابایت است.

اگر از طرفداران قدیمی و سرسخت بازی‌های ویدیویی هستید و بازی کردن روی کنسول خاطره‌انگیز پلی استیشن 1 را تجربه کرده‌اید، به احتمال زیاد حداقل نام بازی MediEvil را شنیده‌اید. MediEvil یک اثر اکشن و هک اند اسلش تک‌نفره است که برای اولین بار سال ۱۹۹۸ روانه بازار شد. در مراسم PSX 2017، سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که تیمی مشغول تولید و عرضه نسخه بازسازی شده بازی MediEvil به‌‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی خود است. حال در جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت بیش از دو سال از آن مراسم، به فاصله کمتر از یک روز مانده به انتشار بازی MediEvil، اطلاعاتی از حجم بازی و همین‌طور آپدیت روز اول آن منتشر شده است که خوشبختانه برخلاف آثار ساخته شده اخیر، خبری از فضا و حجم عجیب و غریب و زیاد نیست.

به استناد اطلاعاتی که سونی از بازی MediEvil روی صفحه مخصوص آن در فروشگاه پلی استیشن قرار داده است، مشخص شده حجم دیتای بازی نسبتا زیاد نیست و حدود ۲۲ گیگابایت (به‌طور دقیق‌تر ۲۱.۸۶ گیگابایت) فضا لازم دارد. اگر به بازی‌هایی که اخیرا منتشر شده است نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که بازی MediEvil حجم آنچنان زیادی را اشغال نمی‌کند.

قضیه اما به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه گیمر برای تجربه بازی علاوه‌بر اینکه فایلی معادل ۲۲ گیگابایت را باید دانلود کند، ملزم به دانلود و نصب به‌روزرسانی روز عرضه آن که حجمی معادل ۱۵ گیگابایت دارد نیز است.

بازی MediEvil قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ نوامبر) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود. اگر شما هم نسخه کلاسیک این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در مورد بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده