نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵

سازنده بازی Fallout 76 حق اشتراک ماهانه Fallout 1st را برای آن معرفی کرد

با اعلام رسمی استودیوی Bethesda، امکان خرید یک اشتراک ماهانه و ۱۳ دلاری به بازی Fallout 76 اضافه می‌شود.

حق عضویت ویژه‌ی بازی Fallout 76 با نام Fallout 1st و هزینه‌ی ماهانه‌ی ۱۱.۹۹ پوند (یا ۱۲.۹۹ دلار) ارائه می‌شود. البته می‌توان با پرداخت مبلغ ۱۰۰ دلار، اشتراک ۱۲ ماهه‌ی این بازی را به صورت یکجا خریداری کرد.

بازیکنان بازی آنلاین Fallout با خرید اشتراک Fallout 1st، بالاخره به ویژگی‌هایی که از زمان انتشار این بازی خواستار آن بودند، دست پیدا می‌کنند. محتوای اشتراک ویژه‌ی Fallout 1st، امکانات متعددی را دارا است؛ همچون سرورهای خصوصی (که جهان بازی را به حالت انفرادی تبدیل و از مادهایی که بعداً منتشر خواهد شد پشتیبانی می‌کند)، امکان ذخیره سازی مقادیر نامحدودی از آیتم‌های اضافی در اسکرپ باکس، ۱۶۵۰ اتم در ماه (پول مخصوص داخل بازی که این مقدار در حدود ۱۵ دلار ارزش دارد) برای استفاده در فروشگاه بازی، زره و لباس رنجر (Ranger)، آیکون‌ها و ایموت‌های اختصاصی و پرتال سفرهای سریع به نام Survival Tent که علاوه بر امکان جابه‌جایی سریع بین دو نقطه از دنیای بازی، یک پناهگاه مخفی، کیسه‌ی خواب و چند قابلیت دیگر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

Fallout 76

با توجه به این که خریداران اشتراک Fallout 1st می‌توانند علاوه بر بازی در حالت انفرادی، تا هفت نفر از دوستان خود را به سرورهای خصوصی خود دعوت کنند، تنها صاحب این سرور باید در سرویس Fallout 1st عضویت داشته باشد. لذا، برای تجربه‌ی انفرادی بازی آنلاین و مولتی پلیر Fallout 76 باید هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید. در ضمن جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که زره Ranger مستقیماً از بازی محبوب Fallout: New Vegas به این بازی آورده شده است.

بازی Fallout 76 هنوز رایگان نشده است اما انتشار سرویس جدید اشتراک توسط بتسدا، مطمئناً گام مهمی در راستای آینده‌ی این بازی محسوب می‌شود؛ به خصوص زمانی که می‌دانیم آن‌ها هنوز در حال جبران شروع ناامید کننده‌ی بازی Fallout 76 هستند و به تازگی انتشار مورد انتظارترین بسته الحاقی این بازی را تا سال ۲۰۲۰ به تأخیر انداخته‌اند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده