نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تصاویر جدیدی از سریال The Witcher فاش شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال The Witcher فاش شده که در آن شاهد حضور گرالت و ینیفر پس از تغییر شکل هستیم.

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر با استقبال بسیار خوب طرفداران مواجه شد، اما تا به امروز تاریخ انتشار این سریال فانتزی اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل اول سریال ویچر منتشر شده است. طبق تصاویری که توسط RedanianIntelligence فاش شده، شاهد تصاویری از قسمت اول و همچنین سوم سریال The Witcher هستیم که اطلاعات بهتری از سریال را نیز به اشتراک می‌گذارد. در اولین تصویر شاهد سفر گرالت با روچ در جنگل هستیم که در واقع قسمت اول سریال اقتباسی از داستان کوتاه The Lesser Evil است. در تصویر دوم در شهر بلاویکن (Blaviken) شاهد یک موجود ناشناس هستیم که احتمالا گرالت به دنبال شکار آن خواهد بود و در تصویر سوم شاهد استراحت گرالت پس از یک روز کاری سخت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

سریال The Witcher

سریال The Witcher

سریال The Witcher

سه تصویر اول منتشر شده از قسمت اول سریال The Witcher هستند و تصویر دیگری نیز وجود دارد که در این تصویر شاهد حضور ینیفر پس از تبدیل شدنش هستیم که شما می‌توانید این تصویر را از اینجا مشاهده کنید. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق شایعات منتشر شده، سریال The Witcher قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود، اما نتفلیکس تا به امروز این موضوع را تایید نکرده است. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده