// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تحلیلگران: Cyberpunk 2077 در سال عرضه ۲۰ میلیون نسخه فروش خواهد داشت

وب‌سایت بلومبرگ اعلام کرده است که طبق بررسی‌های انجام گرفته، بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند در سال انتشار نزدیک به ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

در این‌که سال ۲۰۲۰ برای شرکت بزرگ سی دی پراجکت قرار است بسیار موفق و درخشان باشد شکی نیست؛ چراکه بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. براساس بررسی‌هایی که انجام گرفته است، گفته می‌شود که فروش این بازی بیشتر از حد انتظاری است که برای آن تصور شده است. بلومبرگ به‌تازگی لیستی از ۵۰ شرکت موفق را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است که کمپانی CD Projekt Red هم در بین آن‌ها دیده می‌شود. دلیل قرار گرفتن نام این شرکت لهستانی در این لیست هم چیزی نیست جز بازی Cyberpunk 2077 که قرار است با انتشار خود، بار دیگر این شرکت را پس از بازی The Witcher 3 به قله‌ی موفقیت برساند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های متیو کانترمن، یکی از اعضای وب‌سایت بلومبرگ، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که میزان فروش بازی Cyberpunk 2077 بیشتر از حدی خواهد بود که برای آن در نظر گرفته شده است. وی گفته است که این بازی قادر خواهد بود در سال اول انتشار به فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند و این یک رکورد بسیار عالی و کم‌نظیر است و باعث مطرح شدن هرچه بیشتر نام سی دی پراجکت خواهد شد. این‌چنین فروشی تنها در مجموعه‌هایی مانند Grand Theft Auto و Red Dead Redemption دیده شده است. شرکت CD Projekt Red پیش‌تر و به‌واسطه‌ی انتشار بازی The Witcher 3 نیز توانسته است به میزان فروش بالا دست پیدا کند.

عواملی مانند حضور شخصیت کیانو ریوز در این بازی نیز می‌تواند باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شود و طرفداران بیشتری را به سمت آن جذب کند. اگرچه تنها زمان می‌تواند ثابت کند که بازی Cyberpunk 2077 به چه میزان از فروش و موفقیت دست پیدا خواهد کرد، اما در این حقیقت شکی نیست که این اثر قرار است به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ میلادی تبدیل شود. تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 برابر خواهد بود با ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ماه) که قرار است برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سرویس اشتراکی گوگل استیدیا منتشر شود.

نظر شما در مورد این خبر و آمار چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده