نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

شبکه HBO Max به ساخت قسمت پایلوت سریال The Shelley Society چراغ سبز نشان داد

شبکه HBO Max به‌تازگی سفارش ساخت قسمت پایلوت سریال The Shelley Society را به روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، روبرتو آگویر ساکاسا در حال ساخت یک سریال جدید برای شبکه HBO Max است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این سرویس استریم تازه تأسیس سفارش ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی) را به روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده و خالق سریال Riverdale (ریوردیل) و سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)، را ارائه کرده که این سریال گوتیک، عاشقانه نوجوانان و ترسناک قرار است The Shelley Society (انجمن شلی) نام داشته باشد که این سریال براساس مری شلی، رمان نویس انگلیسی سبک گوتیک تولید و منتشر می‌شود. علاوه‌بر این سریال، آگویر ساکاسا قرار است یک سریال درام دیگر به‌نام The Brides (عروس‌ها) را برای HBO Max تولید کند که گفته می‌شود این سریال قرار است برداشت جدید و متفاوتی از عروس‌های دراکولا را به تصویر بکشد.

روبرتو آگویر ساکاسا

سریال The Brides یک سریال درام خانوادگی با محوریت سه شخصیت زن قدرتمند خواهد بود. این سریال اولین پروژه‌ آگویر ساکاسا است که ارتباطی به سریال Riverdale و دنیای آن ندارد و برای ساخت این سریال با گرگ برلانتی و استودیوی فیلمسازی او همکاری خواهد کرد که برلانتی به‌همراه سارا اسکتر به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهند داشت. سریال The Shelley Society به نسخه دوره ویکتوریایی سریال The X-Files (پرونده‌های ایکس) توصیف شده که که داستان مری شلی را به‌عنوان یک نویسنده جوان دنبال خواهد کرد که گروهی غیر قانونی با حضور دوستان او مثل پرسی و لرد بایرون را رهبری می‌کند که قرار است دربرابر همه نوع تهدید و هیولاهای فوق طبیعی از جمله موجودات نمادین شلی مثل فرانکنشتاین، مواجه شوند و با آن مبارزه کنند.

مری شلی بیشتر برای نوشتن رمان کلاسیک و گوتیک Frankenstein; or, The Modern Prometheus در سال ۱۸۱۸ شناخته می‌شود که در آن یکی از هیولاهای افسانه‌ای تمام دوران را خلق و معرفی کرد. آگویر ساکاسا قرار است به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال The Shelley Society حضور داشته باشد و همچش تسا لی ویلیامز و جیمز دی‌ویل نیز به او در نوشتن فیلمنامه سریال کمک خواهند کرد. سریال The Shelley Society و سریال The Brides بخشی از قرارداد چند جانبه آگویر ساکاسا با شبکه HBO Max و بخش تلویزیونی برادران وارنر است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده