نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Call of Juarez: Gunslinger احتمالا برای سوییچ منتشر خواهد شد

با توجه به اینکه بازی Call of Juarez: Gunslinger اخیرا برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شده است، احتمالا شاهد انتشار آن برای این کنسول خواهیم بود. 

سری Call of Juarez یک مجموعه بازی شوتر اول‌شخص با حال و هوای وسترن است. Call of Juarez: Gunslinger چهارمین و آخرین نسخه منتشر‌شده از این مجموعه است که در سال ۲۰۱۳ در دسترس قرار گرفت و پس از تجربه نه‌چندان خوبی به اسم Call of Juarez: Cartel، دوباره این مجموعه را به روز‌های خوب برگرداند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شده که احتمالا به‌زودی شاهد انتشار این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود. 

اولین اتفاقی که خبر از انتشار بازی روی سوییچ می‌دهد، این است که اخیرا ESRB نسخه سوییچ بازی را رده‌بندی سنی کرده است و با توجه به معتبر بودن این نهاد، بعید است این اتفاق یک اشتباه بوده باشد. از طرف دیگر تک‌لند، استودیو سازنده بازی، اخیرا آیتم‌هایی با محوریت نسخه سوییچ این بازی وسترن برای برخی رسانه‌ها ارسال کرده است. برای مثال سایت VG247 یک کارت پستال دریافت کرده که در آن شخصی در حال تجربه بازی روی سوییچ دیده می‌شود. همچنین اعلام شده که احتمالا فردا، ۲ آبان، شاهد رونمایی رسمی از نسخه سوییچ بازی هم خواهیم بود. 

تک‌لند در سال ۲۰۱۸ حقوق بازی Call of Juarez را از یوبی‌سافت خریداری کرد و در آن زمان شاهد انتشار تیزری هم بودیم که نشان می‌داد این استودیو برنامه‌هایی برای آینده این مجموعه دارد؛ هرچند که تا به امروز نسخه جدیدی از آن معرفی نشده است. به هر حال Call of Juarez: Gunslinger یک بازی شوتر سرگرم‌کننده است که قطعا انتشارش روی سوییچ هم خبر خوبی برای دارندگان این کنسول خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده