// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار بازی Darksiders Genesis با تریلری مشخص شد

کاربران کامپیوتر و گوگل استیدیا در نیمه آذر ماه می‌توانند بازی Darksiders Genesis را تجربه کنند.

بازی Darksiders Genesis نزدیک به نمایشگاه E3 2019 بود که معرفی شد و کاربران متوجه شدند که با یک بازی اکشن با دوربین ایزومتریک طرف هستند. در دارکسایدرز جنسیس کاربران هدایت استرایف، چهارمین سوارکار، را برعهده خواهند گرفت. همچنین این بازی دارای کوآپ دو نفره است و نفر دوم می‌تواند در نقش وار (War) قرار بگیرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلر جدیدی از Darksiders Genensis منتشر شده که در انتهای آن شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی هستیم. کاربران گوگل استیدیا و کامپیوتر، در تاریخ ۱۴ آذر ماه (پنج دسامبر) می‌توانند این بازی را روی پلتفرم خود تجربه کنند. این در حالی است که کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند. نسخه کنسولی دارکسایدرز جنسیس در تاریخ ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) منتشر می‌‌شود.

در تریلر منتشر شده، بخشی از گیم‌پلی بازی هم نشان داده می‌شود، اما تمرکز اصلی روی رویارویی استرایف و Malgros the Defiler است که در اولین نمایش از بازی هم بخشی از آن را مشاهده کرده بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی دارکسایدرز جنسیس را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده