نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

فیلم Thor: Ragnarok در ماه آذر نتفلیکس را ترک می‌کند

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم Thor: Ragnarok قرار است پس از نزدیک به ۱۸ ماه شبکه نتفلیکس را در ماه آذر ترک کند.

آبان ۹۶ بود که فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت و ستایش منتقدان، توانست بیش از ۸۵۳.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۱۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۳۸.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در ادامه این فیلم در اردیبهشت گذشته به جمع برنامه‌های شبکه نت‌ فلیکس اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت سوم فیلم Thor (ثور) قرار است این سرویس استریم محبوب را ترک کند. پس از شروع به کار شبکه دیزنی پلاس، هیچ یک از محصولات والت دیزنی که شامل محصولات لوکاس فیلم و مارول نیز خواهد شد، دیگر قرار نیست روی سرویس‌های استریم دیگر مثل نتفلیکس منتشر شوند و حال فیلم‌هایی که در طول سال ۲۰۱۹ اکران شده‌اند، به برنامه‌های این سرویس استریم اضافه نشده‌اند و حال برنامه‌های فعلی نیز با پایان قرارداد با دیزنی در حال ترک آن هستند.

Coco

طبق آمار منتشر شده، روز ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر) آخرین روزی خواهد بود که کاربران شبکه Netflix می‌توانند فیلم Thor: Ragnarok را تماشا کنند و از روز ۶ دسامبر امسال (۱۵ آذر) دیگر این فیلم در برنامه‌های نتفلیکس نخواهد بود. قسمت سوم فیلم ثور ۱۸ ماه در برنامه‌های نتفلیکس حضور داشته و دیگر قرار نیست به آن بازگردد. اگرچه این اتفاق قابل پیش‌بینی بود، اما روند حذف برنامه‌های دیزنی قرار است سرعت بیشتری بگیرد و پس از این فیلم، انیمیشن Coco (کوکو) و به‌دنبال آن فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Black Panther (بلک پنتر) در اوایل سال ۲۰۲۰ شبکه نتفلیکس را ترک خواهند کرد. پس از آن شاهد اضافه شدن این آثار به سرویس استریم دیزنی پلاس خواهیم بود که قرار است از ماه آینده کارش را آغاز کند.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) آغاز به کار خواهد کرد. هزینه اشتراک ماهیانه دیزنی پلاس ۶.۹۹ دلار اعلام شده که پخش سریال‌های اورجینال آن هفتگی خواهد بود. همچنین فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده