نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵

پیش‌فروش Star Wars: The Rise Of Skywalker حدود دو برابر بیشتر از Avengers: Endgame بوده است

طبق آمار اولیه منتشر شده، فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker توانسته پیش فروشی نزدیک به ۲ برابر بهتر از فیلم Avengers: Endgame را تجربه کند و همچنین مدت زمان این فیلم نیز اعلام شده است.

بامداد امروز و همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، لوکاس فیلم تریلر جدید و نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) را منتشر کرد و مدت کوتاهی بعد سه پوستر جدید از این فیلم مورد انتظار منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از پیش فروش بلیط‌های قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) و همچنین مدت زمان آن منتشر شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، از بامداد روز دوشنبه پیش فروش بلیط‌های این فیلم رسما آغاز شده و حال طبق آمار اولیه‌ای که Atom Tickets منتشر کرده، طرفداران دنیای جنگ ستارگان واکنش بسیار مثبتی به تریلر جدید منتشر شده داشته‌اند و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker توانسته رکورد پیش فروش بلیط را بشکند.

Atom Tickets اعلام کرد که فیلم The Rise Of Skywalker توانسته رکورد فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را تنها در ساعت اول شروع پیش فروش بشکند و همچنین در ادامه توانست رکورد پیش فروش بلیط‌های فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را نیز به نام خود بزند. طبق آمار منتشر شده، پیش فروش بلیط‌های این فیلم حدود ۴۵ درصد بیشتر از فیلم Endgame بوده که نزدیک به دو برابر است. پس از فیلم The Rise Of Skywalker، فیلم Endgame و فیلم The Last Jedi، فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در رتبه‌های چهارم و پنجم بیشترین پیش فروش بلیط در اولین ساعت شروع آن، قرار دارند. 

فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

طبق گفته اتم تیکتز، فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker مورد انتظارترین فیلم پاییز امسال است و انتظار می‌رود که پر فروش‌ترین فیلم این دوره نیز لقب بگیرد. والت دیزنی پیش از این پنج فیلم یک میلیاردی را در سال ۲۰۱۹ داشته که یک رکورد تاریخی و بی‌سابقه در هالیوود است. همچنین طبق آماری که AMCTheatres منتشر کرده، فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان لقب قرار گرفته است. مدت زمان قسمت جدید فیلم Star Wars قرار است ۱۵۵ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه باشد که این فیلم در واقع سه دقیقه طولانی‌تر از فیلم Star Wars: The Last Jedi با مدت زمان ۱۵۲ دقیقه است که تا پیش از این طولانی‌ترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان بود. 

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده