نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سریال Watchmen بهترین شروع از زمان انتشار سریال Westworld را داشته است

طبق آمار منتشر شده، سریال Watchmen توانسته شروع قدرتمندی را داشته باشد و بهترین شروع یک سریال جدید از زمان سریال Westworld تا به امروز بوده است.

بامداد روز گذشته سرانجام پس از مدت‌ها انتظار اولین قسمت از فصل اول سریال Watchmen (واچمن) که It's Summer and We're Running Out of Ice نام داشت، از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت که با واکنش‌های متفاوتی نیز این قسمت مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال از این سریال منتشر شده است. طبق خبر و آماری که ورایتی منتشر کرده، حدود ۱.۵ میلیون بیننده قسمت افتتاحیه سریال Watchmen را از طریق تمامی شبکه‌های HBO تماشا کرده‌اند که این بهترین شروع یک سریال جدید در شبکه HBO از زمان شروع پخش فصل اول سریال Westworld (وست ورلد) در سال ۲۰۱۶ بوده است. همچنین قسمت افتتاحیه سریال واچمن ۳۰ درصد بیننده کمتری در مقایسه با قسمت اول فصل دوم سریال وست‌ورلد با ۲.۱ میلیون بیننده، داشته است.

سریال Watchmen

در یک مقایسه دیگر، ۱۷.۴ میلیون بیننده قسمت افتتاحیه فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را تماشا کرده بودند، اما در مقایسه با قسمت افتتاحیه فصل دوم سریال Succession‌ (وراثت) که با افتتاحیه ۱.۲ میلیون بیننده کار خود را آغاز کرد، سریال Watchmen حدود ۲۱ درصد بیننده بیشتری را به خود اختصاص داده است.  دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) که به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال واچمن حضور دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول و نیکول کسل وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته‌اند. فصل اول این سریال که اقتباسی متفاوت و آزاد از کامیکی به همین نام اثر آلن مور و از شرکت DC (دی سی) است، در ۹ قسمت تولید شده و قسمت‌های بعدی به‌صورت هفتگی از شبکه HBO منتشر خواهد شد.

رجینا کینگ، جرمی آیرونز، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده