// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Train Station 2: Tycoon Sim؛ شبیه ساز ایستگاه قطار

در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی‌ شبیه ساز و مدیریتی به نام Train Station 2: Tycoon Sim رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های شبیه ساز در همه‌ی پلتفرم‌ها دارای مخاطبین زیادی هستند و در سال‌های اخیر شاهد عرضه‌ی تعداد زیادی از بازی‌های این سبک بوده‌ایم. امروز در زومجی، نوبت به معرفی نسخه‌ی جدید از یکی پرطرفدارترین بازی‌های شبیه ساز در پلتفرم موبایل رسیده است. بازی اندروید Train Station 2: Tycoon Sim، نسخه‌ی دوم از این سری بازی جذاب است که بازیکنان در نقش مدیر یک ایستگاه قطار قرار می‌دهد. Pixel Federation Games پس از موفقیت نسخه‌ی اول، حالا یک بازی بزرگ‌تر،‌ سرگرم کننده‌تر و کامل‌تر به بازیکنان ارائه کرده است. این بازی آیفون به طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و توانسته با کسب میانگین امتیاز ۴.۳ ستاره از بین بیش از ۳۳ هزار رای، رضایت بازیکنان را جلب کند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Train Station 2: Tycoon Sim

گیم‌پلی بازی Train Station 2، مانند دیگر بازی‌های مدیریتی و شبیه ساز از روند آرامی برخوردار است و بازیکنان باکنترل کامل بر تمامی بخش‌ها، باید به اهداف و ماموریت‌های هر بخش رسیدگی کنند. روند بازی از جایی آغاز می‌شود کهبازیکنان یک قطار در اختیار دارند و باید مراحل ابتدایی را که بیشتر حالت آموزشی دارند پشت سر بگذراند. در این بخشبازیکنان با چگونگی قبول کردن قراردادها، خرید و ارتقا دادن قطارها و دیگر بخش‌ها آشنا می‌شوند. بازی در این بخش ازتنوع بسیار خوبی برخوردار است و جهان بازی به قدری بزرگ و پر محتوا طراحی شده است که می‌تواند بازیکنان را روز‌ها و هفته‌ها به خود مشغول کند.

Train Station 2: Tycoon Sim

بازی Train Station 2، یک بازی مدیریتی و شبیه ساز کامل است که دارای محتوای سرگرم کننده برای مدت طولانی  است

هدف کلی بازیکنان در بازی Train Station 2، تبدیل شدن به قدرت شماره یک راه آهن در جهان است و به مرور و ارتقایسطح بازیکنان، ماموریت‌های بزرگ‌تر و مهم‌تری به آنها پیشنهاد می‌شود. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحهنمایشگرهای لمسی گوشی‌های هوشمند، بهینه سازی شده است و بازیکنان با زاویه دوربین از بالا، به تمامی اتفاقات دنیای بازی اشراف دارند

بازی Train Station 2، برای انجام دادن ماموریت‌های مختلف بازیکنان به قطارهای متنوعی نیاز دارند که باید با جمع آوری سکه، قطارهای مختلف را باز کنند. همچنین هر قطار در بازی دارای قابلیت ارتقا یافتن دارد وبازیکنان باید به مرور به نهایت توانایی هر قطار دست پیدا کنند.

Train Station 2: Tycoon Sim

دنیای بازی Train Station 2، بسیار گسترده است و بر اساس سطح بازیکنان در بخش‌های مختلف قاره‌ها مانند بریتانیا،آمریکا و اروپای شرقی به انجام ماموریت‌ها می‌پردازند. طراحی‌ها و گرافیک بخش‌های مختلف بازی بسیار خوب است وقطارها و شهرها و محیط‌های بازی رنگارنگ و چشم نواز هستنداگر از علاقه مندان بازی‌های شبیه ساز و مدیریتی هستید یا از تجربه‌ی نسخه‌ی اول بازی  لذت بردید، Train Station 2 یک اثر کامل و پرمحتوا و سرگرم کننده است که از تجربه‌ی آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود بازی Train Station 2: Tycoon Sim


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده