نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

بن افلک در فیلم Falling to Earth نقش آفرینی می‌کند

بن افلک قرار است در یک فیلم فاجعه-محور به نام Falling to Earth که مت دیمون به‌عنوان تهیه کننده در آن حضور دارد، نقش آفرینی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک قرار است در یک اثر جدید نقش آفرینی کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، افلک برای بازی در فیلم Falling to Earth (سقوط به‌سمت زمین) قرارداد همکاری امضا کرده است. این فیلم درام فاجعه‌ای اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کیت ساوث‌وود است که علاوه‌بر بازی، افلک به‌همراه مت دیمون در این پروژه نیز حضور دارند. کتاب Falling to Earth در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که داستان طوفان و گردبادی به‌نام Tri-State Tornado را دنبال می‌کند که سه ایالت ایندیانا، ایلینویز و میزوری را در سال ۱۹۲۵ در نوردید که در این حادثه ۴۵ نفر کشته شدند و خرابی‌های بسیاری را نیز به بار آورد.

افلک قرار است نقش فردی به‌نام پل گریوز را بازی کند که او تنها شخصی بود که زندگی او با طوفان از بین نرفت. یک سال پس از این حادثه، پاول با وضعیت نامطلوب خود که نارضایتی و حسادت مردم در زادگاهش است، باید مواجه شود. هیلاری سیتز، نویسنده فیلم Insomnia (بی‌خوابی) و فیلم Eagle Eye (چشم عقاب)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Falling to Earth را بر عهده خواهد داشت. افلک اخیرا نقش هولدن مک‌نیل را در فیلم Jay and Silent Bob Reboot (ریبوت جی و سایلنت باب) بازی کرده و همچنین فیلم The Way Back (راه بازگشت) به‌کارگردانی گاوین اوکانر و فیلم The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) از جمله کارهای بعدی افلک هستند که طی سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد.

او همچنین قرار است فیلم Ghost Army (ارتش گوست) را کارگردانی و در آن بازی کند. افلک پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم Good Will Hunting (ویل هانتینگ خوب) و ساخت و حضور به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Argo (آرگو)، دو جایزه اسکار دریافت کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده