// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

فن آرت Cyberpunk 2077 گرالت از ویچر را در نایت سیتی نشان می‌دهد

یک از طرفداران پروپاقرص ویچر برای نشان دادن علاقه خود به Cyberpunk 2077، گرالت را با ظاهری مدرن در دنیای نایت سیتی طراحی کرد.

از همان زمانی که بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد و قدرت دوباره‌ی استودیو سی دی پراجکت را به رخ همه کشید، طرفداران آن به لطف محیط بزرگ و بسیار متنوع بازی، طرفداران شروع به خلق طراحی‌های هنری خود کردند. البته این علاقه وافر در بین طرفداران بازی‌های استودیو CD Projekt Red تنها منحصر به این بازی نمی‌شود و مجموعه‌ی موفق The Witcher را نیز شامل می‌شود. علاقه‌ای که باعث شده تا یکی از طرفداران فن آرتی منتشر کند که تصویر گرالت معروف را در نایت سیتی بازی Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، در این فن آرت که تصاویر آن را در بدنه مطلب مشاهده می‌کنید، گرالت را در قالب یکی از شهروندان نایت سیتی می‌بینید که کنار موتور سیکلت خود ایستاده است که به جای اسب وی یعنی Roach تصور شده است. این تصویر که توسط هنرمندی با نام مستعار RX Art کشیده شده است، دارای جزییات بسیار زیادی است که حیرت‌انگیز است. علاوه‌بر این تصویر، تصاویر دیگری نیز منتشر شده است که سلاح‌ها و قابلیت‌های نسخه نایت سیتی گرالت را نشان می‌دهند! از جمله‌ی این موارد می‌توان به دست مکانیکی گرالت اشاره کرد که قدرت‌های نسخه‌ی اصلی او را تبدیل به توانایی‌های جدیدی مانند سپر انرژی و شعله‌افکن می‌کند.

دو شمشیر معروف گرالت نیز در نسخه Cyberpunk 2077 تبدیل به دو تفنگ شده‌اند که دارای قابلیت‌های منحصربه‌فردی برای از پا درآوردن دشمنان است. اینجا گرالت با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن می‌تواند همانند قابلیت‌های جادویی و قدیمی خود محیط‌ها را بررسی کند. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077 پیش‌تر در زومجی خواندید که احتمال عرضه آن برای نینتندو سوییچ بسیار کم است. همچنین در خبری دیگر نیز از تلاش‌های سازنده این اثر برای انتشار به موقع آن مطلع شدید.

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

نظرات خود را در مورد این فن آرت و نسخه نایت سیتی شخصیت گرالت با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده