// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹

غاز معروف Untitled Goose Game به لطف مادی به Resident Evil 2 Remake می‌آید

یکی از کاربران Resident Evil 2 Remake به‌تازگی با ساخت یک ماد، غاز بازی Untitled Goose Game را در نقش مستر ایکس قرار داده است.

تابه‌امروز مادهای زیادی برای نسخه کامپیوتر بازی Resident Evil 2 Remake ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها تغییراتی را در ظاهر مستر ایکس یا سایر شخصیت‌های بازی به‌وجود می‌آورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یکی از سازندگان ماد رزیدنت ایول 2 ریمیک به‌نام ZombieAli ماد جدیدی را برای این بازی ترسناک در نظر گرفته که غاز بازی Untitled Goose Game را در نقش مستر ایکس قرار می‌دهد.

شاید در ظاهر هیچ ارتباطی میان این دو مورد نباشد، اما در بازی Untitled Goose Game، بازیکن در نقش یک غاز قرار می‌گیرد که باید اهالی یک شهر را اذیت کند. در بازی Resident Evil 2 Remake هم مستر ایکس کاراکتری است که مدام سر راه شما سبز می‌شود و می‌‌خواهد شما را از بین ببرد. ازاین‌رو می‌توان شباهت‌هایی میان این دو کاراکتر مشاهده کرد. همچنین وی در گذشته در ساخت ماد Thomas the Tank Engine هم نقش داشته است.

Resident Evil 2 Remake

دراین‌میان اشاره کنم که این ماد هنوز در دست ساخت قرار دارد، زیرا این کاربر در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که صداهای مختلفی هم برای این غاز درنظر گرفته است که در نسخه اصلی قرار داده می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Untitled Goose Game را تجربه کرده‌اید؟ همچنین این بازی توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است: 

بازی Untitled Goose Game به همگان ثابت می‌کند که برای ساخت محصولی سرگرم‌کننده نیازی به ساخت بازی پرزرق و برق و المان‌های شلوغ نیست. گیم‌پلی زیبای بازی در کنار مجموعه کارهایی که باید برای عبور از هر بخش نقشه یکپارچه بازی انجام دهید، باعث شده تا بازیکن تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خنده‌دار را تجربه کند. با این حال بازی علی‌رغم پایان بندی خوب، ارزش تکرار پایینی دارد و سازندگان می‌توانستند با افزودن چالش‌های بیشتر، گیم‌پلی طولانی‌تری را برای بازیکنان رقم بزنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده