نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

سم ریمی یک فیلم ترسناک برای کلمبیا پیکچرز کارگردانی می‌کند

پس از نزدیک به یک دهه، سم ریمی برای کارگردانی یک فیلم ترسناک بازگشته و او قرار است در این فیلم با کلمبیا پیکچرز همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی سرانجام قرار است برای کارگردانی به دنیای فیلم های ترسناک بازگردد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این کارگردان سرشناس که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌ها و خلق دنیاهای ترسناک شناخته می‌شود، سرانجام تصمیم به بازگشت به دنیای فیلم‌های ترسناک گرفته و او قرار است یک فیلم جدید را برای شرکت کلمبیا پیکچرز کارگردانی کند. اطلاعات زیادی از جمله داستان و همچنین نام این فیلم ترسناک منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم دلهره‌آور قرار است در یک جزیره جریان داشته باشد. این فیلم ترسناک در واقع اولین فیلم ترسناک سم ریمی از زمان کارگردانی فیلم Drag Me to Hell (مرا به دوزخ بکش) است که این فیلم در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود.

همچنین ریمی از زمان کارگردانی فیلم Oz the Great and Powerful (اُزِ بزرگ و قدرتمند) که در سال ۲۰۱۳ اکران شد، دیگر هیچ فیلم بلند سینمایی را کارگردانی نکرده بود. علاوه‌بر ریمی که وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک جدید را بر عهده دارد، دیمین شانون و مارک سوئیفت، نویسندگان فیلمنامه‌ آثاری چون فیلم Freddy vs. Jason (فردی علیه جیسون)، ریبوت فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم) و فیلم Baywatch (بی‌واچ)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این پروژه ترسناک را بر عهده خواهد داشت. ریمی طی این سال‌ها بیشتر به‌عنوان تهیه کننده در آثاری مثل سریال Ash vs Evil Dead (اش علیه مرده شریر)، فیلم Crawl (خزیدن) و ریبوت فیلم Grudge (کینه) حضور داشته است.

دیمین شانون و مارک سوئیفت

ریمی برای ساخت و خلق مجموعه فیلم The Evil Dead (مرده شریر) که در سال ۱۹۸۱ اکران شد، توانست محبوبیت و شهرت زیادی را به‌دست آورد و در ادامه و در سال ۱۹۸۷، فیلم Evil Dead II (مرده شریر ۲) اکران و با اینکه تم کمدی به فیلم اضافه شده بود، اما با استقبال بسیار خوب و مثبتی روبه‌رو شد. پس از آن و در سال ۱۹۹۳، فیلم Army of Darkness (ارتش تاریکی) که سومین فیلم این مجموعه بود، به‌روی پرده رفت تا داستان اش و مرده شریر سرانجام به پایان برسد. ریمی همچنین وظیفه کارگردانی سه‌گانه اول فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده