// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ شروع تخفیف های بزرگ استیم فاش شد

حساب کاربری توییتر استیم دیتابیس، تاریخ آغاز تخفیف‌های هالووین، پاییز و زمستانه فروشگاه استیم را فاش کرده است.

با نزدیک شدن به رویداد هالووین، کاربران کامپیوتر و فروشگاه استیم منتظر شروع تخفیف‌های هالووین هستند تا بازی‌های موردنظر خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. این در حالی است که استیم هنوز به‌صورت رسمی تاریخ شروع تخفیف‌های خود را اعلام نکرده است، اما حساب کاربری توییتر استیم دیتابیس، به‌تازگی زمان شروع تخفیف‌ هالووین و سایر تخفیف‌های بزرگ استیم در سال ۲۰۱۹ را فاش کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) تخفیف‌های هالووین فروشگاه استیم آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) هم ادامه خواهد داشت. این در حالی است که در تاریخ پنج آذر ماه (۲۶ نوامبر) تخفیف‌های پاییز استیم شروع می‌شود و کاربران تا تاریخ ۱۲ آذر ماه (سه دسامبر) می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. در انتها، مشخص شده است که در تاریخ ۲۸ آذر ماه (۱۹ دسامبر) هم تخفیف‌های زمستانه استیم به‌مناسب تعطیلات سال نو میلادی آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۲ دی ماه (دو ژانویه ۲۰۲۰) هم ادامه خواهد داشت.

بااینکه استیم هنوز این خبر را تایید نکرده است، اما استیم دیتابیس در گذشته تاریخ‌های سایر تخفیف‌های استیم را هم فاش کرده بود که همه آن‌ها صحت داشتند. ازاین‌رو کاربران در تاریخ‌های ذکر شده می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب‌تری خریداری کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ منتظر کدام یک از تخفیف‌های استیم هستید؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده