// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید COD: Modern Warfare حالت انحصاری زمانی Special Ops Survival را نشان می‌دهد

سونی و اکتیویژن به‌تازگی تریلر جدیدی را برای بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده‌اند که حالت انحصاری زمانی Special Ops Survival را نشان می‌دهد. 

درگذشته اکتیویژن (Activision) و سونی در جریان همکاری با یکدیگر برای بازی Call of Duty: Modern Warfare، اعلام کرده بودند که Special Ops Survival، نام حالت انحصاری زمانی پلتفرم پلی استیشن 4 است که به‌مدت یک سال در اختیار کاربران پلتفرم سونی قرار می‌گیرد. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن و سونی تریلر جدیدی را از این حالت منتشر کرده‌اند تا کاربران بیش‌ازپیش با حال‌وهوای Special Ops Survival آشنا شوند. البته تریلر منتشر شده ۳۰ ثانیه بیشتر زمان ندارد. Special Ops Survival یک حالت کوآپ چهار نفره است که در جریان آن باید با موج‌های متفاوتی از دشمنان مبارزه کنید. با رسیدن به موج‌های بالاتر، درجه سختی دشمنان و نحوه‌ی مبارزه آن‌ها هم بالا می‌رود تا بازیکن به‌چالش کشیده شود.

درواقع  Special Ops Survival بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر شباهت‌های بسیار زیادی به حالت Horde دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین دیروز تریلر نسخه کامپیوتر بازی هم منتشر شده بود که جلوه‌های بصری بسیار خوب بازی را نشان می‌داد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده