// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

مشکلات اخیر نسخه پی سی Control ارتباطی به فروشگاه اپیک گیمز ندارد

پس از پاک شدن پشتیبانی از کنترلرهای استیم و همچنین حذف حالت آفلاین بازی Control، رمدی برای حل مشکلات بازی را به آپدیت قبلی بازگرداند.

مقاله‌های مرتبط:

پس از عرضه آپدیت اخیر بازی Control که حالت عکاسی را به بازی اضافه کرده بود، تعدادی از کاربران ردیت متوجه شدند که تنها ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و به‌صورت کاملا آنلاین، می‌توانند این بازی را تجربه کنند. به‌عبارتی نمی‌توانند این بازی را به بدون لانچر اپیک گیمز یا به‌صورت آفلاین بازی کنند. همچنین تعداد دیگری از کاربران هم متوجه شدند که به‌واسطه کنترلر استیم، قادر به‌تجربه‌ی Control نیستند.

در ادامه تعدادی از کاربران با ابراز نارضایتی خود مدعی شده‌‌‌اند که رمدی از یک قفل DRM استفاده کرده که بازیکن را مجبور می‌کند حتما ازطریق فروشگاه اپیک گیمز بازی کنترل را تجربه کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، سازنده بازی Control، با انتشار یک بیانیه اعلام کرده که مشکلات ایجاد شده مربوط به آپدیت اخیر می‌شود که در واقع برای «بسته‌های الحاقی آینده بازی منتشر شده است، نه اینکه پشتیبانی کنترلر‌ها از بازی حذف کند یا کاربران را مجبور کند که به صورت آنلاین بازی را روی اپیک‌گیمز استور تجربه کنند.»

ازاین‌رو رمدی نسخه بازی را به آپدیت گذشته بازگردانده است تا کاربران کامپیوتر مشکلات رخ داده را تجربه نکنند. ازاین‌رو حالت عکاسی هم فعلا از دسترس خارج شده است. رمدی در حال کار روی این مشکل است تا بتواند حالت عکاسی را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران نسخه پی سی قرار دهد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از سوی رمدی را که حاوی بیانیه آن‌ها در راستای مشکلات اخیر است، در زومجی مشاهده کنید.

control


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده