نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

جردن پیل قراردادی پنج ساله و انحصاری با یونیورسال پیکچرز امضا کرد

جردن پیل و یونیورسال پیکچرز برای ادامه همکاری و ساخت دو فیلم دیگری قراردادی ۵ ساله امضا کرده‌اند.

مقاله مرتبط

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، روابط و همکاری مشترک جردن پیل با شرکت یونیورسال پیکچرز قرار است ادامه پیدا کند. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که با جردن پیل، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده و فیلم Us (ما)، قراردادی ۵ ساله برای ساخت دو فیلم دیگر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار امضا کرده است که طی این ۵ سال پیل باید حداقل دو اثر سینمایی دیگر را برای یونیورسال کارگردانی کند. پیل قرار است به‌عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده در این پروژه‌ها حضور داشته باشد و این قرارداد ممکن است باعث همکاری بیشتر با استودیوی فیلمسازی Monkeypay Productions که به پیل تعلق دارد، نیز شود. با اینکه یونیورسال از این قرارداد ابراز خوشنودی کرده، اما اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ها از جمله تاریخ اکران آن‌ها را به اشتراک نگذاشته و احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

Jordan Peele

این قرارداد نمی‌تواند خیلی عجیب باشد، چرا که فیلم Get Out و فیلم Us در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از سودآورترین آثار یونیورسال طی این سال‌ها بوده‌اند. فیلم Get Out بیش از ۱۷۶ و فیلم Us بیش از ۱۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و هر دو فیلم بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر فروش کرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد جردن پیل توانسته بینندگان فیلم‌های خود را حفظ کند. از طرفی یونیورسال با فیلم Us نیم نگاهی به فصل جوایز نیز دارد و احتمالا یکی از فیلم‌هایی خواهد بود که یونیورسال برای حضور آن در فصل جوایز برنامه تبلیغاتی گسترده‌ای تدارک خواهد دید. فیلم 1917 و فیلم Cats (گربه‌ها) از دیگر فیلم‌هایی هستند که احتمالا یونیورسال امید زیادی به موفقیت آن‌ها در فصل جوایز خواهد داشت. 

همچنین در همکاری مشترک دیگر با یونیورسال، پیل به‌عنوان تهیه کننده در بازسازی فیلم Candyman (کندی من) حضور دارد و قرار است به ساخت آن کمک کند. علاوه‌بر پیل، یونیورسال اخیرا با ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم Split (شکاف) و فیلم Glass (گلس)، برای کارگردانی دو فیلم دیگر نیز قرارداد همکاری امضا کرده که این دو فیلم قرار است به‌ترتیب در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اکران شوند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده