نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تصویری جدید از فیلم مولان منتشر شد

تصویری جدید از فیلم Mulan (مولان) منتشر شده که در این تصویر مولان درکنار مردان ارتش امپراتوری قرار گرفته و آمادهٔ حضور در میدان نبرد است.

سایت سینمایی امپایر تصویری جدید از فیلم مورد انتظار Mulan (مولان) شرکت والت دیزنی (Walt Disney) منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور مولان درکنار مردان ارتش امپراتوری هستیم. داستان انیمیشن ابتدایی Mulan در مورد دختری با نام هوآ مولان، جنگجوی افسانه‌ای چینی بود که برای دفاع از کشورش تصمیم می‌گیرد هویت خود را پنهان کند و به‌جای پدر مریض خود وارد کارزار شود. انیمیشن Mulan یکی از آثار متفاوت شرکت والت دیزنی بود و این انیمیشن را می‌توان تغییردهنده‌ٔ آثار کلیشه‌ای‌شدهٔ شرکت دیزنی دانست. انیمیشن Mulan داستانی جدی‌تر را به تصویر کشید و دیگر خبری از افسانه‌های شاه و پریان و متل نبود. این‌طور که به نظر می‌رسد اقتباس جدید شباهتی حتی به فیلم ابتدایی ندارد و موزیکال نیز نخواهد بود و قرار نیست همچون لایو اکشن‌های جدید، تنها کپی صرف از فیلم ابتدایی باشد.

تصویر منتشرشده از فیلم Mulan را در پایین مشاهده می‌کنید:

Mulan

فیلم جدید ماجراجویی حماسی زنی را روایت می‌کند که خود را جای یک مرد جا می‌زند تا وارد ارتش شود و با حمله شمالی‌ها به کشور چین مقابله و از کشورش دفاع کند. آرزوی هوآ مولان تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دختر جنگجوی تاریخ است و او دارای شخصیتی سرزنده، متعهد و کاملاً مستقل است. زمانی‌که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. لیو ییفئی (کریستال لیو) در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مولان بر عهده الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور بوده است.

فیلم Mulan برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

آخرین فیلم لایو اکشن شرکت والت دیزنی که به‌تازگی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم موفق در گیشه The Lion King (شیر شاه) بود که در این فیلم دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف به‌عنوان صداپیشه حضور داشتند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جان فاورو، کارگردان فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) بوده است. فیلم The Lion King، بازسازی انیمیشنی با همین عنوان که در سال ۱۹۹۴ اکران شد، است و درواقع در ادامه بازسازی‌های دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیک خود بوده که فروشی بیش از ۱.۶۳۲ میلیارد دلار در سراسر جهان داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده