// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر سینمایی جدید بازی Minecraft Dungeons

تریلر سینمایی جدیدی از بازی Minecraft Dungeons توسط استودیو سازنده‌ی آن منتشر شده که اطلاعاتی از داستان آن ارائه می‌دهد. 

همان‌طور که می‌دانید بازی Minecraft را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در بازار دانست. بازی Minecraft: Dungeons یک بازی نقش آفرینی اکشن ماجراجویی از استودیو موجانگ (Mojang) و مایکروسافت (Microsoft) است که در دنیای بازی ماینکرفت اتفاق می‌افتد.

چه اتفاقی می‌افتد اگر یک Illager تنها یک جسم خارق‌العاده با قدرتی مرموز پیدا کند؟ این سؤالی است که پاسخ آن را هنگام عرضه‌ی بازی Minecraft Dungeons در سال آینده پیدا خواهیم کرد. امروز، تیم سازنده‌ی بازی اسپین آف بازی Minecraft، یک تیزر سینمایی جدید منتشر کرده‌اند که داستان پشت بازی Minecraft Dungeons را به ما معرفی می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید.

بازی Minecraft Dungeons ترکیب جالبی است. این بازی یک بازی اکشن و ماجراجویی کلاسیک محسوب می‌شود که منبع الهام آن نیز مشخص است. هنگامی که ببینید بازیکنان در حین نبرد به هم ملحق می‌شوند، فوراً به یاد همان سبک dungeon crawler قدیمی خواهید افتاد. همه سبک‌های بازی نیز در اینجا قابل استفاده هستند. شما می‌توانید نزدیک دشمنان رفته و از نزدیک به آنان ضربه بزنید یا از آنان فاصله بگیرید و از فاصله آنان را هدف قرار دهید. این سبک بازی کاملا برای جهان Minecraft مناسب به نظر می‌رسد.

بازیکنان می‌توانند بازی Minecraft: Dungeons را به‌صورت صورت تک‌نفره یا به‌صورت مشارکتی با سه شخص دیگر تجربه کنند. این بازی همچنین به حالت محلی یا کواپ آنلاین امکان‌پذیر است. باتوجه‌به موفقیت چشم گیر بازی Minecraft ساخت این اسپین آف توسط استودیو موجانگ تصمیم درستی به نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار رسمی این بازی همچنان مشخص نیست اما می‌دانیم که قرار است این بازی در بهار سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌هایی چون ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود. مشترکین Xbox Game Pass نیز با خرید اشتراک یک نسخه از این بازی را دریافت خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده