نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

نینتندو سوییچ پرفروش ترین سخت افزار ماه سپتامبر شد

با توجه به آمار موسسه NPD، کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ باز هم توانست موفق ظاهر شود و پرفروش‌ترین سخت افزار ماه سپتامبر لقب بگیرد.

بعد از خاطرات بدی که نینتندو از عرضه کنسول Wii U برای خود و طرفداران به‌جای گذاشته بود، سال ۲۰۱۷ را باید نقطه عطف و مهمی برای این شرکت دانست. نینتندو در این سال با معرفی و عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ توانست نظرات مثبت منتقدین و گیمرها را به خود جذب کند و بارها رکورد فروش کنسول‌ها در سراسر جهان را بشکند.

حال اما در جدیدترین اخبار کنسول های بازی، طبق آمار اخیری که مت پیسکاتلا، تحلیلگر فروش موسسه NPD، در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است، مشخص شد که نینتندو سوییچ علاوه‌بر اینکه توانسته به پرفروش‌ترین سخت افزار ماه سپتامبر تبدیل شود، در ادامه موفقیت خود، لقب محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پلتفرم سال ۲۰۱۹ را نیز به خود اختصاص داده است.

البته باتوجه به اینکه در این یک ماه گذشته نسخه جدید و سبک شده سوییچ تحت عنوان نینتندو سوییچ لایت و همچنین بازی تحسین شده و موفق The Legend of Zelda: Link’s Awakening روانه بازار شده‌اند، رسیدن نینتندو به این رکورد جدید نیز دور از ذهن نبود و بسیاری آن را پیش‌بینی کرده بودند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید با انتشار بازی‌های مورد انتظاری چون Luigi's Mansion 3، چه تغییراتی روی آینده نینتندو سوییچ و فروش آن ایجاد می‌شود. به نظر شما دلایل محبوبیت بالای کنسول سوییچ بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده