نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰

تصویر کیت توسعه پلی استیشن 5 فاش شد

پس از اعلام تاریخ رسمی عرضه کنسول پلی استیشن 5، به‌تازگی تصویری منتشر شده است که گویا مربوط به کیت توسعه‌ای است که سونی برای توسعه دهندگان و بازی‌سازان فرستاده است.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی و ورود به نسل نهم کنسول‌های بازی، روز به روز خبرها و شایعات زیادی پیرامون مشخصات ظاهری آنها منتشر می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند وقت پیش تصویر پتنتی که سونی به‌تازگی ثبت کرده بود، فاش شد که دستگاهی با ظاهری عجیب را نشان می‌داد که بسیاری آن را مربوط به کنسول پلی استیشن 5 می‌دانستند. حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، به‌نظر می‌رسد حداقل ظاهر کیت توسعه‌ای که سونی برای بازیسازان و توسعه‌دهندگان ارسال کرده است، بسیار شبیه به آن تصویر اولیه است.

پلی استیشن 5

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، ظاهر این دستگاه در قیاس با طراحی اولیه سونی، شامل تفاوت‌های زیادی نشده و اساس طراحی برپایه همان پتنت ابتدایی است. در جلوی کنسول علاوه‌بر تعدادی پورت USB، درایو نوری آن نیز تعبیه شده است که طبق اطلاعات منتشر شده قرار است از دیسک‌های 4K و Blu-ray نیز پشتیبانی کند. از آنجایی که این دستگاه تنها برای توسعه دهندگان ارسال شده است و با کنسول نهایی تفاوت‌هایی دارد، برچسب غیر قابل فروش روی آن نیز حک شده است.

هنوز زمان نسبتا زیادی تا عرضه کنسول PS5 باقی مانده است و معمولا تا نزدیک‌های زمان عرضه نمی‌توان ظاهر نهایی کنسول را مشاهده کرد. پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که ظاهر این دستگاه برای شما عجیب و حتی نا امید کننده است، باید کمی بیشتر صبر کنید؛ چراکه این تصویر تنها یک نمونه برای بازی‌سازان است و با محصول نهایی تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده