// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

کپکام قصد دارد آی پی‌ های رها شده را دوباره احیا کند

کپکام در طی آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که قصد دارد آی‌پی‌های قدیمی خود را دوباره زنده کند.

همان‌طور که می‌دانید طی چند سال اخیر برای مدتی کیفیت و فروش بازی‌های کپکام افت کرد اما به‌تازگی این شرکت توانسته این سیر نزولی را جبران کند. سری بازی‌های اصلی این شرکت از جمله Devil May Cry ،Resident Evil ،Monster Hunter و Mega Man به تازگی توانستند میزان فروش خوبی داشته باشند و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کنند. به نظر می‌رسد کپکام دست روی هر چیزی که می‌گذارد تبدیل به طلا می‌شود.

کپکام مانند بسیاری از شرکت‌ها نمی‌خواهد فقط موفقیتی کسب کند بلکه می‌خواهد آن را حفظ کند. در گزارش مالی اخیر کپکام، آن‌ها اهداف خود برای آینده را تشریح کرده‌اند. برنامه‌ی آن‌ها شامل سه هدف متمایز است:

  • تقویت فروش دیجیتال
  • تقویت لاین آپ بازی‌های این شرکت، با اجرای تمام و کمال برنامه‌ریزی‌های ۶۰ ماهه و ۵۲ هفتگی
  • زنده کردن آی پی‌های رها شده

هدف سوم کپکام چیزی است که ما را هیجان زده می‌کند. به‌هرحال کپکام تا به الان آی‌پی‌های فوق‌العاده ولی رها شده‌ی بسیاری مانند Darkstalkers ،Dino Crisis ،Onimusha ،Ōkami ،Viewtiful Joe ،Rival Schools ،Final Fight و Ghosts ‘n Goblins دارد. Darkstalkers 4 یا Dino Crisis 4 گزینه‌های بسیار مناسبی برای احیا به نظر می‌رسند. کاراکتر‌های بازی Darkstalkers بسیار جالب و متنوع هستند و دیدن آن‌ها روی پلتفرم‌های کنونی یا نسل ‌آینده بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. همچنین در گذشته بازی Dino Crisis پس از موفقیت بی‌نظیر Resident Evil عرضه شد و دیدن تکرار این اتفاق در زمان کنونی بسیار جالب خواهد بود. شخصیت‌های بازی Final Fight در این مدت توانستند راه خود را به بازی‌های Street Fighter و Marvel vs. Capcom باز کنند. بنابراین آن‌ها هیچ وقت واقعا از حیطه‌ی توجه مردم خارج نشدند؛ پس ساخت نسخه‌ی جدید این بازی نیز انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد برای اطلاع از اخبار بیشتر در مورد برنامه‌های کپکام باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده