نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸

fحضور ناتالی مورالس در فصل دوم سریال Dead to Me

ناتالی مورالس، بازیگر فیلم Wall Street: Money Never Sleeps، به لیست بازیگران فصل دوم سریال Dead to Me سرویس استریم نتفلیکس پیوست.

طبق گزارش سایت خبری وِرایتی، ناتالی مورالس، بازیگر فیلم‌های Wall Street: Money Never Sleeps (وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد) و سریال C.S.I. Miami (سی‌اس‌آی: میامی)، به لیست بازیگران فصل دوم سریال Dead to Me (تمام شده) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پیوست. ناتالی مورالس در فصل دوم سریال Dead to Me، ایفاگر نقش شخصیت میشل خواهد بود که این شخصیت فردی غیرعادی و البته واقع‌گرا توصیف شده است؛ میشل خلق‌وخویی گرم و دوستانه دارد و شخصی شوخ و شاد است.

Dead to Me

اردیبهشت ماه بود که سریال Dead to Me از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد. این سریال هم مورد ستایش برخی منتقدان قرار گرفت و هم برخی از منتقدان حسابی از خجالت این پروژه درآمدند و آن را اثری بسیار ضعیف دانستند. با این حال، این سریال دارک کمدی با استقبال بینندگان سرویس استریم نتفلیکس همراه بوده است و با توجه به کلیف هنگر فصل اول، بسیاری انتظار داشتند که برای فصل دوم تمدید شود که این اتفاق هم افتاد. در فصل دوم سریال Dead to Me، شاهد بازگشت کریستینا اپل‌ گیت، بازیگر نقش شخصیت جن هاردینگ و لیندا کاردلیانی، بازیگر نقش شخصیت جودی هیل، خواهیم بود. کریستینا اپل‌گیت سابقه زیادی در تلویزیون دارد و او بیشتر به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال Friends (فرندز) شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت ۲ جایزه امی شده بود که یک جایزه امی نیز برای آن دریافت کرده است. همچنین شاهد نقش آفرینی اپل‌گیت در سریال Samantha Who نیز بودیم که برای نقش آفرینی در این سریال، او نامزد دریافت ۲ جایزه امی و ۲ جایزه گلدن گلوب شده بود. همچنین کاردلیانی پیش از این در سریال Bloodline (بلادلاین) با سرویس استریم نتفلیکس همکاری کرده است.

ناتالی مورالس در فصل دوم سریال Dead to Me، ایفاگر نقش شخصیت میشل خواهد بود که این شخصیت فردی غیرعادی و البته واقع‌گرا توصیف شده است

لیز فلدمن که وظیفه ساخت فصل اول را بر عهده داشت، برای ساخت فصل دوم سریال Dead to Me و به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی بازمی‌گردد. علاوه بر فلدمن، ویل فرل، آدام مک‌کی، کریستینا اپل‌گیت، لیندا کاردلیانی، کریستی اسمیت و جسیکا البائوم، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فصل دوم این سریال حضور خواهند داشت. اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Dead to Me در دسترس نیست و قابل انتظار است که فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت نیم‌ساعته تولید شود و در سال آینده شاهد پخش آن باشیم. در فصل اول سریال Dead to Me، شاهد حضور و نقش آفرینی بازیگرانی چون کریستینا اپل‌گیت، لیندا کاردلیانی، جیمز مارسدن، مکس جنکینز، سم مک‌کارتی، اد اسنر، دایانا-ماریا ریوا، کئونگ سیم، والری ماهافی، برندون اسکات و لوک روسلر، بودیم.     

ناتالی مورالس، بازیگر آمریکایی که سابقهٔ بازی در سریال‌های Powerless (ناتوان) و White Collar (یقه سفید) را در کارنامه دارد، در فیلم جنایی و تریلر The Little Things (چیزهای کوچک) شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، با هنرپیشهٔ محبوب و باسابقهٔ هالیوود، یعنی دنزل واشنگتن، همبازی خواهد شد. رامی سعید ملک، هنرپیشه مصری-آمریکایی سینمای هالیوود، دیگر هنرپیشه این فیلم است و به احتمال فراوان جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) نیز به این پروژه خواهد پیوست. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Little Things قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قابل انتظار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Little Things بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (مأموران بزرگراه) خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده