نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

والت دیزنی در حال مذاکره با رابرت زمکیس برای کارگردانی فیلم پینوکیو است

رابرت زمکیس، کارگردان برنده یک جایزه اسکار در حال مذاکره با والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Pinocchio است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است کارگردان جدید فیلم Pinocchio (پینوکیو) مشخص شده باشد. شرکت والت دیزنی به‌تازگی مذاکرات اولیه با رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، برای کارگردانی این فیلم لایو اکشن را آغاز کرده که هنوز راه نسبتا طولانی تا توافق نیز وجود دارد. اندرو میانو و کریس ویتز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند و ویتز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پینوکیو را نیز بر عهده خواهد داشت. پیش از این پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون)، قرار بود وظیفه کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده داشته باشد که به دلایلی نامشخص در اوایل سال جاری میلادی این پروژه را ترک کرد. همچنین دیوید هیمن، تهیه کننده فیلم نیز دیگر در این فیلم لایو اکشن حضور ندارد.

Pinocchio

اگرچه این توافق هنوز حاصل نشده، اما دیزنی از تابستان امسال شرایط زمکیس را نیز نظر گرفته بود. در حال حاضر زمکیس در نظر دارد تا تمام تمرکز خود را روی تکمیل فیلم The Witches (جادوگران) بگذارد و تعهدی برای ساخت فیلم دیگری ندهد. حال با توجه به اینکه فیلم The Witches مراحل پایانی پس از تولیدش را سپری می‌کند، زمکیس در حال بررسی پیشنهادها برای انتخاب پروژه بعدی خود است که فیلم Pinocchio در رتبه‌های اول آن قرار دارد. همچنین گفته می‌شود که این کارگردان سرشناس به‌دنبال بر عهده گرفتن روند استخدام بازیگران فیلم پینوکیو به‌خصوص بازیگر شخصیت پدر ژپتو نیز است که پیش از این تام هنکس در حال مذاکره با دیزنی برای قبول کردن این نقش بود که در نهایت تصمیم به رد این پیشنهاد گرفت.

در طول سال جاری میلادی، دیزنی فیلم Aladdin (علاالدین) و فیلم The Lion King (شیر شاه) را منتشر کرد که هر دو فیلم از فیلم‌های یک میلیاردی سال ۲۰۱۹ بودند. تمرکز زمکیس نیز طی این سال‌ها بیشتر روی فیلم‌های درام مثل فیلم Flight (پرواز)، فیلم Allied (متفقین) و فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید) بوده و حال او با پینوکیو می‌تواند به ساخت فیلم‌های خانوادگی بازگردد. همچنین ریبوت فیلم The Witches با بازی ان هتوی، برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده