// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

مراحل ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order به پایان رسید

استودیو ریسپاون با انتشار یک تصویر در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که مراحل ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order تمام شده است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اولین ساخته استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) است که سبک‌وسیاق متفاوتی نسبت‌به سایر بازی‌های این استودیو دارد. آن‌ها سعی دارند با استار وارز: جدای فالن اوردر تجربه‌ی متفاوت و چالش‌برانگیزی را از جنگ ستارگان ارائه دهند. بازی کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود و طبق جدیدترین اخبار بازی، ریسپاون با انتشار یک تصویر در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که مراحل ساخت بازی تمام شده است یا به اصطلاح بازی گلد شده است. 

سیستم مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order به‌گونه‌ای طراحی شده است که بازیکن باید با بازی کردن مهارت‌های مختلفی را آزاد کرده و شیوه‌ی مبارزه‌ای خود را انتخاب کند. همچنین در طول بازی باس‌های متفاوتی برای شما طراحی شده است که هرکدام از آن‌ها عملکرد و ساختار مختلفی دارند که از میان آن‌ها می‌توان به اعضای Imperial Inquisitor اشاره کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم فالن اوردر چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

Star Wars Jedi: Fallen ORder


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده