// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر روز عرضه The Outer Worlds در دسترس قرار گرفت

در تریلر روز عرضه بازی The Outer Worlds شاهد نحوه ساختاردهی به شخصیت قهرمان داستان هستیم.

بازی The Outer Worlds کمتر از یک هفته دیگر عرضه می‌شود و باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) و پرایوت دیویژن (Private Division)، به‌ترتیب سازنده و ناشر The Outer Worlds، تریلر روز عرضه بازی را منتشر کرده‌اند.

در جریان بازی نقش آفرینی The Outer Worlds، بازیکنان با یک کاراکتر شخصی‌سازی شده وارد جهان بازی می‌شوند و باتوجه‌به تصمیم‌هایی که می‌گیرید، می‌توانید شخصیت کاراکتر خود را شکل دهید. همچنین نوع سلاح‌هایی که به‌دست می‌گیرید و رفتار سایر کاراکترهای بازی هم به تصمیمی که می‌گیرید بستگی دارد. برای مثال با تصمیم‌های خود می‌توانید انتخاب کنید که یک اسسین، قهرمان یا شخصیت شرور باشید. البته گفتنی است که نقش‌های بیشتری برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. 

تریلر جدید The Outer Worlds گوشه‌ای از این نقش‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. جدا از این مورد، شاهد محیط‌‌ها، مبارزات و جلوه‌های بصری زیبای The Outer Worlds هم هستیم. کاربران در ادامه می‌توانند تریلر روز عرضه این بازی را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Outer Worlds در تاریخ سه‌ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. اگر جزو دارندگان سرویس Xbox Game Pass هستید، می‌توانید این بازی را در روز عرضه به رایگان تجربه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده