// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ‎A Fairy Tale of Lotus: افسانه‌ی لوتوس

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ پلتفرمر و پازل به نام A Fairy Tale Of Lotus رفته‌ایم که روایت‌گر یک افسانه‌ی شرقی است. با زومجی همراه باشید.

در پلتفرم موبایل، بازی سازها برای پیاده سازی ایده‌های خود کار ساده‌تری نسبت به سایر پلتفرم‌ها مانند کنسول‌ها در پیش دارند و شاید بتوانند با هزینه کمتری یک بازی کامل را به طیف بزرگ و متنوعی از بازیکنانی که گوشی‌ هوشمند دارد، عرضه کنند. جدیدترین ساخته‌ی Jin Hao Zheng، یک بازی پازلی و پلتفرمر جذاب بر اساس افسانه‌های چینی است که بازیکنان را به خوبی سرگرم می‌کند. بازی A Fairy Tale Of Lotus یک بازی آفلاین و کم حجم  است که به طور رایگان و انحصارا برای گوشی‌های آيفون و آیپد‌ها منتشر شده است. بازیکنان در این بازی باید مراحل مختلفی را با هوش و دقت خود پشت سر بگذارند و با روایت افسانه‌ی لوتوس همراه شوند. در این بازی آیفون با وجود رایگان بودن، هیچ گونه تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای وجود ندارد و بازیکنان با یک تجربه‌ی یکپارچه طرف هستند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

گیم‌پلی بازی A Fairy Tale Of Lotus در دسته بندی بازی‌های پلتفرمر قرار می‌گیرد که کمی از عناصر بازی‌های معمایی و پازلی هم الهام گرفته است. در هر مرحله از این اثر زیبا، بازیکنان با یک مسیر پیچیده مواجه می‌شوند که باید با بالا رفتن از مکعب‌های سنگی به بالاترین نقطه آن برسانند و لوتوسی را که در آن بالا قرار دارد جمع آوری کنند. قوانین بازی به این شکل است که هر مکعب باید حداقل از یک لبه با سایر مکعب‌ها ارتباط داشته باشد و اگر مکعبی را جا به جا کنید و با مکعب دیگری در تماس نباشد و شخصیت بازی روی آن مکعب باشد، به همراه مکعب به جریان آب زیر این مکعب‌ها سقوط می‌کنند. بازیکنان در این بازی از آزادی عمل بالایی برخوردار هستند و می‌توانند مکعب‌ها را جا به جا کنند، از آنها آویزان شوند و از آنها بالا بروند. بازیکنان باید با این کارها مسیر سخت رسیدن به بالای این مکعب‌ها را هموار کنند. کنترل‌های بازی نیز به خوبی در مراحل ابتدایی با بازیکنان آ«وزش داده می‌شود و بازیکنان می‌توانند در حالت افقی A Fairy Tale Of Lotus را با یک انگشت کنترل و تجربه کنند.

A Fairy Tale Of Lotus یک تجربه‌ی زیبا و دوست داشتن از یک افسانه‌ی شرقی در سبک پلتفرمر و پازل است

از لحاظ گرافیکی نیز A Fairy Tale Of Lotus یک تجربه‌ی سطح بالا و باکیفیت را ارائه می‌کند و بازیکنان با یک بازی مستقل ساده مواجه نیستند. طراحی‌های بازی بسیار زیبا و چشم نواز هستند و مراحل بازی نیز از تنوع خوبی برخوردار است. دیالوگ‌های بازی صداگذاری نشده اما نمایش دادن متن آنها در ابتدای هر مرحله به خوبی در خدمت روایت شدن داستان جذاب بازی است. در  این بازی بازیکنان در نقش یک پسر قرار می‌گیرند که حافظه خود را از دست داده و در خود را در نزد استادی می‌یابد که به او دستور می‌دهد تا تعدادی گل لوتوس را برایش جمع آوری کند. طی ۷۰ مراحل کنونی بازی، بازیکنان به مرور با پیچ و خم‌های این داستان برخورد می‌کنند که به خوبی آنها را با دنیای پر رمز و راز بازی همراه می‌کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

A Fairy Tale Of Lotus یک بازی مستقل و جمع جور خوش ساخت است که بازیکنان را به خوبی با خود همراه می‌کند و وظیفه‌ی خود را که سرگرم کردن است به بهترین شکل انجام می‌دهد و با حجم کم و آفلاین بودن خود، یک تجربه‌ی رایگان سطح بالا در سبک پلتفرمر و پازل به حساب می‌آید.

دانلود بازی A Fairy Tale Of Lotus


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده