// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی Zooba؛ بتل رویالی در باغ وحش

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ بتل رویال به نام ‎Zooba که یک بازی اکشن و ماجراجویی است، رفته‌ایم.

چندی پیش بود که بازی‌های بتل‌رویال، به صورت یک موج بزرگ تمامی پلتفرم‌ها را فرا گرفتند و شاهد عرضه انواع و اقسام این بازی‌ها در سبک‌های مختلف بودیم. در پلتفرم موبایل بعد از آرام شدن این موج، شاهد عرضه‌ بازی‌های ساده و سرگرم کننده‌ای از استودیو‌هایی مانند Voodoo بودیم که باعث شدند تا بازی‌های بتل‌رویال کمتر مورد اقبال قرار بگیرند. جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Wildlife Studios اما جانی دوباره به این سبک بازی‌ها در پلتفرم موبایل بخشیده است و دوباره یک بازی بتل‌رویال توانسته به لیست برترین بازی‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی برسد. بازی آیفون و اندروید Zooba، یک اثر بتل‌رویال اکشن و ماجراجویی است که به طور رایگان منتشر شده است. این اثر توانسته در گوگل‌پلی از بین بیش از ۵۶ هزار رای امتیاز ۴.۶ ستاره را کسب کند که نشانگر رضایت بازیکنان از این بازی بتل‌رویال است. همچنین زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Zooba

گیم‌پلی بازی اندروید Zooba، شامل نبرد‌های آنلاین ۲۰ نفره است که بازیکنان باید در آن با انتخاب شخصیت مد نظر خود و از پیش رو برداشتن سایر رقبا، برای تبدیل شدن به بهترین کاراکتر باغ وحش با یکدیگر رقابت کنند. در این بازی بیش از ۱۰ کاراکتر برای انتخاب توسط بازیکنان در نظر گرفته شده است که البته این روند با ۳ شخصیت آغاز می‌شود و با پیشرفت در طول مراحل بازی و ارتقای سطح بازیکنان با برنده شدن در نبرد‌ها یا کشتن دشمنان در هر مسابقه، شخصیت‌های جدیدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. قوانین کلی بازی Zooba تفاوت خاصی با سایر بازی‌های بتل‌رویال ندارد و در این بازی نیز شاهد اتفاقاتی مانند کوچک شدن نقشه به مرور زمان و برنده شدن آخرین بازیکن زنده هستیم. در بازی بازیکنان با دست خالی هر مسابقه را شروع می‌کنند و باید با سرعت عمل خود، به سلاح‌های پخش شده در سراسر نقشه برسند و با برداشتن آنها به سایر رقبا حمله کنند. سلاح‌های بازی از تنوع بسیار خوبی بهره می‌برند و بازیکنان می‌توانند از انواع تیروکمان، شات گان و تفنگ‌های دیگر و نارنجک برای از پیش رو برداشتن دشمنان استفاده کنند.

Zooba

Zooba یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توانسته جانی دوباره به بازی‌های بتل‌رویال ببخشد و آنها را به صدر جدول اپ‌استور و گوگل‌پلی برساند

کنترل‌های بازی به خوبی با صفحه‌ نمایشگر لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه سازی شده است و بازیکنان می‌توانند به خوبی در حالت افقی و با دو دست به رقابت در این باغ وحش جذاب و فانتزی بپردازند. بازی زوبا یک بازی چند نفره‌ی آنلاین است که بازیکنان برای تجربه کردن آن به اتصال اینترنت دائم نیاز دارند. شخصیت‌های بازی، سلاح‌های طراحی شده و محیط بازی از تنوع خوبی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند با ارتقای سطح کاراکتر خود به Clanهای مختلفی بپردازند و با همراهی دوستان خود به این بتل‌رویال‌های سریع و جذاب بپیوندند.

گرافیک بازی Zooba یک تجربه‌ی فانتزی و کارتونی رنگارنگ را برای بازیکنان رقم زده است و با وجود اینکه با یک بازی اکشن مواجه هستیم، انیمیشن‌های بازی و طراحی بخش‌های مختلف آن باعث شده تا بازی برای تجربه‌ی همه‌ی سنین مناسب باشد. محیط باغ وحش به خوبی طراحی شده و بخش‌های مختلف آن به ریتم گیم‌پلی بازی تنوع خوبی می‌بخشد. همچنین پیاده سازی کاراکترهای مخلتف بازی که در اصل حیوانات باغ وحش هستند، بسیار جالب انجام شده است و شخصیت‌های قابل بازی جذابی به وجود آمده‌اند. موسیقی‌های استفاده شده در Zooba با ریتم اکشن و سریع بازی همخوانی خوبی دارند و صداگذاری بخش‌های مختلف مانند شلیک سلاح‌های متفاوت یا انفجار نارنجک به خوبی انجام شده و به بازی جنبه سرگرم کنندگی زیادی بخشیده است.

Zooba

اگر پس از تجربه‌ی چندین بتل‌رویال تکراری، به دنبال یک تجربه‌ی جدید و متفاوت هستید، Zooba یک اثر خوش ساخت به حساب می‌آید که با گیم‌پلی سریع و اکشن خود در کنار داشتن گرافیک فانتزی و خوب بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول خواهد کرد.

دانلود بازی Zooba


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده