نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

رابرت پتینسون: بتمن یک قهرمان نیست

رابرت پتینسون در مصاحبه جدید خودش در مورد فیلم و شخصیت بتمن صحبت کرده و گفته که به عقیده او، بتمن یک قهرمان نیست.

ماه خرداد امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) و فیلم Tenet (تنت)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب و رسما معرفی شد و طی هفته‌های اخیر هم شاهد تایید حضور زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر) و جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، در فیلم Batman بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پتینسون در مصاحبه جدید خود در مورد حضورش در این فیلم و شخصیت بتمن صحبت کرده است. پتینسون در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت ترجیح می‌دهد که نقش یک شخصیت خوب و بی‌پرده را بازی نکند و در ادامه در مورد دلیلش گفت:

جالب‌ترین قسمت کار در فیلم‌ها این است که می‌توانید در محیطی نسبتا امن جنبه‌های عجیب و غریب یا بخش شیطانی روان خود را کشف و بررسی کنید. شما قبلش می‌گفتید که ما باید نسبت به هر بازیگری که می‌خواهد نقش یک قهرمان را بازی کند، شک و تردید داشته باشیم و بااین حال، در اینجا ما قرار است نقش بتمن را بازی کنیم.

batman

پتینسون در ادامه در مورد بتمن صحبت کرد و به نیویورک تایمز گفت:

بااین حال، بتمن یک قهرمان نیست. او شخصیت پیچیده‌ای دارد و من فکر نمی‌کنم که هرگز بتوانم نقش یک قهرمان واقعی را بازی کنم؛ چرا که همیشه باید شخصیت دارای اشکالی باشد. من فکر کنم به همین دلیل است که یکی از چشمانم از دیگری کوچک‌تر است.

مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد. زمانی که از پتینسون سوالی در مورد آنچه که او در مورد فیلم بتمن هیجان زده است، گفت که او عاشق کار کردن با ریوز است، اما همچنین در مورد چیزی که بتمن را جذاب می‌کند نیز توضیحات بیشتری را به اشتراک گذاشت. پتینسون توضیح داد:

شخصیت خفنی است. بتمن کمی بدون اخلاق است و برخلاف تقریبا بیشتر شخصیت‌های کامیک، او پسر طلایی و برتر نیست. یک سادگی برای جهان بینی او وجود دارد، اما جایی که قرار دارد عجیب است که به شما این مکان را می‌دهد تا فضای بیشتری با شخصیت داشته باشید.

batman - بتمن

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده