نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تونی گیلروی برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی به سریال Rogue One پیوست

تونی گیلروی که پیش از این در فیلم‌برداری دوباره فیلم Rogue One نقش مهمی را داشته بود، برای کمک به ساخت سریال پیش درآمد آن به این پروژه اضافه شده است.

آبان سال گذشته بود که ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد. این سریال درواقع یک پیش درآمد برای فیلم Rogue One خواهد بود که تمرکز آن روی شخصیت کاسین آندور است. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور و آلن تودیک، بازیگر و صداپیشه شخصیت K-2SO، نیز برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت این پروژه منتشر شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دیزنی اخیرا تونی گیلروی را برای حضور در این پروژه استخدام کرده و او وظیفه دارد تا فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را بنویسد. همچنین گیلروی وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال Rogue One را نیز بر عهده خواهد داشت.

Rogue One: A Star Wars Story

استفان شیف، نویسنده و تهیه کننده سریال The Americans (آمریکایی‌ها)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال Rogue One که در حال حاضر نام آن مشخص نیست، حضور دارد. گیلروی در ابتدا در فیلم Rogue One: A Star Wars Story هم حضور نداشت، اما برای هدایت مراحل فیلم‌برداری دوباره که بسیار پر هزینه و گسترده توصیف شده، استخدام شده بود. گیلروی پیش از این برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Michael Clayton (مایکل کلیتون) دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او همچنین سابقه نوشتن فیلمنامه‌ سه‌گانه فیلم Bourne (بورن) و کارگردانی فیلم The Bourne Legacy (میراث بورن) را نیز در کارنامه خود داشته است.

پس از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌)، اسپین‌آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است که این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره‌آور و هیجان‌انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. همچنین سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) سومین سریال دنیای جنگ ستارگان است که ساخت آن تایید و اعلام شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Rogue One قرار است در طول سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده