// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Manifold Garden در سبک معمایی امروز منتشر می‌شود

بازی اول شخص ماجراجویی و معمایی Manifold Garden امروز در دسترس کاربران اپیک گیمز استور و اپل آرکید می‌شود.

بازی Manifold Garden یک بازی اکتشافی اول شخص است که به مدت هفت سال در حال توسعه بود. سازنده‌ی این بازی، ویلیام چیر (William Chyr)، در طی این سال‌ها طرفداران را از روند ساخت بازی روی توییچ با خبر می‌کرد و تماشاچیان می‌توانستند نحوه ساخت بازی را تماشا کنند. چیر به‌تازگی اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی بالاخره مشخص شده است و این تاریخ بسیار زودتر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم.

بازی Manifold Garden از لحاظ بصری خیره کننده است و پازل‌هایی دارد که حسابی ذهن شما را درگیر خود می‌کند. این بازی پر از معماری‌های عجیب و گیج کننده است و ویلیام چیر از تاثیرگذاری آن نهایت استفاده را می‌کند. این بازی از سال ۲۰۱۴ به‌طور مداوم برنده‌ی جوایز Convention Awards شده است و می‌توانیم دلیل آن را نیز حدس بزنیم. این سبک بازی‌ها مطمئنا سلیقه‌ی همه نیستند اما اگر بازی‌های پازلی علاقه دارید، از بازی Manifold Garden خوشتان خواهد آمد.

بازی Manifold Garden از بسیاری از جهات مشابه بازی Antichamber است. هر دوی این بازی‌ها بسیار خلاقانه هستند و از سبک هنری مینیمال برای جالب‌تر کردن دنیای خود استفاده می‌کنند. باتوجه‌به گیم پلی منتشر شده از این بازی، ما نیز امیدواریم که این بازی بتواند تجربه‌‎ی جذابی را برای بازیکنان رقم بزند.

بازی Manifold Garden امروز یعنی ۲۶ مهر ماه ازطریق Epic Game Store و Apple Arcade برای پی سی در دسترس قرار می‌گیرد و در آینده‌ای نزدیک روی استیم و پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر خواهد که البته هنوز تاریخ انتشار آن برای این دو پلتفرم مشخص نیست.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده