// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت روز عرضه The Outer Worlds روی ایکس باکس وان ۳۸ گیگابایت خواهد بود

استودیو آبسیدین در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که نسخه فیزیکی The Outer Worlds روی ایکس باکس وان، در روز عرضه دارای آپدیت ۳۸ گیگابایتی است.

آپدیت‌های روز عرضه، یکی از مواردی است که بعضی وقت‌ها امری ناخوش‌آیند برای گیمرها است؛ زیرا بعضی از بازی‌ها دارای آپدیت‌های بزرگی در روز اول عرضه هستند. بازی The Outer Worlds، در تاریخ سه آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، سازنده بازی The Outer Worlds، جزئیات آپدیت روز عرضه بازی برای خریداران نسخه فیزیکی را در وبسایت خود منتشر کرده است.

کاربران PS4 که این بازی را به‌صورت فیزیکی پیش‌خرید کرده‌اند یا در روز عرضه خریداری می‌کنند، باید یک آپدیت ۱۸ گیگابایتی را به‌عنوان به‌روزرسانی روز عرضه دانلود کنند. نکته‌ی جالب ماجرا این است که این آپدیت برای کاربران ایکس‌‌باکس وان ۳۸ گیگابایت خواهد بود که باعث شده است تعدادی از کاربران در انجمن وبسایت آبسیدین نارضایتی خود را اعلام کنند. آبسیدین اعلام کرده که کاربران برای کسب تجربه بهتر، حتما آپدیت روز عرضه را دانلود کنند. 

دراین‌میان اشاره کنم که پیش‌خرید کنندگان و خریداران نسخه دیجیتالی بازی نیازی نیست که نگران به‌روزرسانی روز اول باشند، زیرا آپدیت‌های ذکر شده در دل دیتای بازی اصلی برای خریداران نسخه دیجیتالی قرار داده شده است. همچنین مشخص شده است که نسخه Xbox One بازی دارای حجم تقریبی ۳۸ گیگابایت است. ازاین‌رو این خبر نشان می‌دهد که با خرید نسخه فیزیکی، باید یک دور کل دیتای بازی را مجددا به‌عنوان یک آپدیت دانلود کنید. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین چندی پیش اعلام شده بود که بازی روی پلی استیشن 4 پرو فاقد پیشرفت گرافیکی است، اما در ادامه مشخص شد که روی این کنسول هم شاهد پیشرفت‌های گرافیکی و پشتیبانی از رزولوشن 4K هستیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده