// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Observer و Alan Wake American's Nightmare را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز از امروز تا تاریخ دو آبان ماه فرصت دارند تا Observer و Alan Wake American's Nightmare را به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند.

اپیک گیمز (Epic Games) با رایگان کردن بازی‌های مختلف سعی دارد کاربران را به مرور زمان به سمت فروشگاه خود جذب کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های رایگان جدید این فروشگاه را دانلود و تجربه کنند.

اولین بازی رایگان، Observer نام دارد که دو سال پیش عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی کاربران و منتقدان دریافت کند. Observer یک بازی علمی تخیلی و کارآگاهی است که بازیکنان را در نقش دنیل لازارسکی قرار می‌دهد و وقایع بازی هم در سال ۲۰۸۴ و شهر کراکف لهستان روایت می‌شود. این در حالی است که دومین بازی رایگان شده، Alan Wake American's Nightmare است که می‌توان آن را یک بسته الحاقی مستقل برای بازی Alan Wake دانست. 

استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) با ساخت الن ویک نشان داد که مهارت خاصی در خلق یک بازی جنایی با اتمسفر ترسناک دارد و American's Nightmare هم یک دنباله موفق و هیجان‌انگیز به‌حساب می‌آمد. چندی پیش فروشگاه اپیک گیمز بازی الن ویک را به رایگان در فهرست بازی‌های رایگان هفتگی خود قرار داده بود و اگر آن را تجربه کرده‌اید، هم‌اکنون بهترین فرصت برای تجربه‌ی American's Nightmare هم فرا رسیده تا تجدید خاطره کنید. 

در انتها مشخص شده است که دو بازی ذکر شده تنها تا تاریخ دو آبان ماه (۲۴ اکتبر) به‌صورت رایگان در دسترس هستند. البته اگر آن‌ها را در این بازه زمانی به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید، برای همیشه رایگان خواهند بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد این دو بازی چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده