// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

راهنمای چالش های فصل اول چپتر دوم بازی Fortnite | هفته اول

روز سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه در جریان یک آپدیت بزرگ چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته اول از فصل اول را به اشتراک گذاشته‌ایم.

پس از وعده‌های مختلف اپیک گیمز (Epic Games) سازنده و ناشر فورتنایت، بالاخره روز سه‌شنبه ظهر چپتر دوم در دسترس کاربران قرار گرفت. جدای از تغییرات گیم‌پلی و نقشه بازی، سیستم دریافت چالش‌ها هم دست‌خوش تغییراتی شده است و دیگر خبری از ستاره‌های معروف نیست. به‌عبارتی سطح و Tier بازیکنان یکی شده است و با انجام چالش‌های هفتگی و انجام کارهای مختلف در بازی XP دریافت می‌کنید. اگر از دارندگان بتل پس فورتنایت باشید، با بالاتر رفتن سطح شما جوایز مختلفی را کسب خواهید کرد. در این قسمت از راهنمای چالش‌های چپتر دوم فورتنایت، به‌سراغ چالش‌های هفته اول از فصل اول رفته‌ایم که Open Water نام دارد. چالش‌های فروتنایت روزهای پنجشنبه و ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

Fortnite

چالش‌های Open Water

اسم چالشتوضیحات
Land at Craggy Cliffs, Salty Springs and Dirty Docksدر محیط‌های Craggy Cliffs، Salty Springs و Dirty Docks فرود بیایید
Hide inside Hideouts in different matchesدر سه بازی مختلف، قایم شوید
Search Chests at Craggy Cliffs or Misty Meadowsهفت صندوق را در یکی از محیط‌های Craggy Cliffs یا Misty Meadows باز کنید
Eliminate opponents with a Sniper Rifleدو نفر را با سلاح تک‌تیرانداز از بین ببرید
Be crouched within 20m of an opponent for a total of 10 secondsدر فاصله ۲۰ متری یکی از بازیکنان، به‌مدت ۱۰ ثانیه در حالت نشسته قرار بگیرید
Deal damage with pistols to opponentsبا سلاح Pistol به‌سایر بازیکنان‌ آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Search ammo boxes in a single matchهفت جعبه مهمات را در یک بازی باز کنید
Ge an elimination from 50m or furtherیک نفر را از فاصله ۵۰ متری یا بیشتر بکشید
Survive Storm phasesدر ۱۰ فاز مختلف بسته شدن دایره بازی، زنده بمانید
Deal damage withing 10 seconds of leaving a Hideoutکمتر از ۱۰ ثانیه پس از خارج شدن از مکان‌های مخفی شدن، به‌سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۱۵۰)
Search hidden O found in Open Water loading screenحرف O مخفی در صفحه پس‌زمینه چالش‌های Open Water را پیدا کنید

یکی از مکانیسم‌های جدید بازی فورتنایت چپتر 2، اضافه شدن سطل‌های زباله و علف‌های خشک است که می‌توانید در آن‌ها قایم شوید. با گشت‌وگذار در اطراف خانه‌ها و ساختمان‌های محیط‌هایی مثل Retail Row، Sweaty Sands و Dirty Docks می‌توانید سطل‌های زباله بزرگی را پیدا کنید که قادر به قایم شدن در آن‌ها هستید. در محیط مزرعه‌ای بازی هم علف‌های توده‌های مختلفی از علف‌های خشک را مشاهده می‌کنید که می‌توانید در داخل آن‌ها قایم شوید. همچنین در یکی از چالش‌های دیگر هفته اول هم باید پس از خارج شدن از این مکان‌ها و کمتر از ۱۰ ثانیه، به بازیکنان آسیب‌برسانید. در جریان چالش نشستن در فاصله ۲۰ متری یکی از بازیکنان، تنها کافی است وارد یکی از محیط‌های شلوغ شوید و در ساختمان یا بخشی از محیط که سایر بازیکنان قرار دارند، بنشینید. قطعا فاصله شما با آن‌ها حداقل بین ۱۰ الی ۲۰ متر خواهد بود و می‌توانید به‌راحتی این چالش را هم کسب کنید. زنده ماندن در ۱۰ فاز از بسته شدن دایره بازی، نیازمند این است که به‌دفعات مختلف بازی را تجربه کنید و منتظر بمانید تا دایره نقشه چپتر دوم فورتنایت مدام کوچک شود. پس از ۱۰ بار کوچک شدن و زنده‌ماندن شما، این چالش کامل می‌شود.

چالش Search hidden O found in Open Water loading screen

در ادامه می‌توانید محل دقیق حرف F قرار داده شده در نقشه بازی Fortnite را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده