// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴

بازی های هفته چهارم مهر 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته از مهر ماه ۹۸، در مبارزات هوایی شرکت کنید، زامبی‌های مسلح را نابود کنید و از یک بازی موبایل هنری لذت ببرید.

در هفته چهارم مهر ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون  Ailment را معرفی کردیم که بازیکنان را در نبردی نفس‌گیر با زامبی‌های مسلح قرار می‌دهد. همچنین بازی The Kreator را داشتیم که با تلفیقی از گرافیک هنری و موسیقی گوش‌نواز، تجربه‌ای وصف‌‌نشدنی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Fly Sky High

Fly Sky High

اولین بازی هفته را به یک اثر آرکید و فانتزی به‌نام Fly Sky High اختصاص داده‌ایم. این بازی توسط استودیو Vivid Games توسعه داده شده است و به‌نوبه خود محصولی بسیار خوش‌ساخت و جذاب به‌شمار می‌رود. در این بازی بازیکنان در نقش خلبان یک هواپیما قرار می‌گیرند که باید با کشیدن انگشتان خود به‌سمت چپ و راست، از برخورد هواپیما با موانع یا هواپیماهای دیگر جلوگیری کنند. سازندگان ۶۰ مرحله در بازی Fly Sky High قرار داده‌اند که به‌صورت یکپارچه و با ریتمی یکنواخت بازیکنان را سرگرم می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت فانتزی و رنگارنگ است و مخاطبان بسیاری را می‌تواند مجذوب خود کند. درطول بازی ستاره‌هایی گنجانده شده است که می‌توانید با جمع‌آوری آن‌ها هواپیماهای جدیدتر باز کنید. همچنین پاورآپ‌های مختلفی همانند محافظ، افزایش سرعت و غیره در بازی درنظر گرفته شده است که باعث متنوع‌تر شدن روند گیم‌پلی می‌شود. این بازی آرکید می‌تواند انتخاب مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما باشد. Fly Sky High را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Fly Sky High

بازی موبایل Ailment

Ailment

Ailment یک بازی ۸ بیتی از استودیو Beardy Bird Games است که اکشنی سریع و نفس‌گیر را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در این بازی، بازیکنان کنترل فضانوردی به‌نام جاناتان را برعهده دارند که پس از سه روز از بیهوشی بیدار شده و با وقایع ناگواری رودررو می‌شود. او متوجه می‌شود که تمامی همسفرانش با ابتلا به یک بیماری مهلک، به زامبی تبدیل شده‌اند و برخلاف دیگر زامبی‌ها، می‌توانند از اسلحه‌های مختلف استفاده کنند. Aliment از لحاظ گیم‌پلی بازیکنان را در نبردی تمام‌عیار در مقابل این زامبی‌ها قرار می‌دهد و بسیار سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. بازی همچنین علاوه‌بر بخش داستانی، از قابلیت چندنفره نیز بهره می‌برد و به بازیکنان اجازه می‌دهد با دیگر افراد آن را تجربه کنند. گرافیک بازی هم به‌صورت پیکسلی است و طراحی دشمنان و سلاح‌های بازی به‌خوبی انجام شده است. سازندگان علاوه‌بر گرافیک در زمینه موسیقی متن بازی نیز در حد قابل قبولی ظاهر شده‌اند و هماهنگی صداگذاری بازی با موسیقی‌های لذت‌بخش آن، تجربه‌ای وصف‌نشدنی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. Ailment را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Ailment

Graveyard Keeper

Graveyard Keeper

بازی بعدی یک اثر پیکسلی نقش‌آفرینی است که توسط استودیو tinyBuild برای پلتفرم موبایل منتشر شد. Graveyard Keeper روایت‌گر زندگی شخصیتی بی‌نام است که زندگی‌اش با تصادف با یک خودرو دگرگون می‌شود. شخصیت بازی پس از تصادف در مکانی نامعلوم ظاهر می‌شود و مشخص می‌گردد که وظیفه نگهداری یک قبرستان به او سپرده شده است. او در این دنیای نامعلوم با افراد مختلفی آشنا می‌شود و باید با انجام مأموریت‌های گوناگون، راه خروج از این دنیا و بازگشت به خانوده را پیدا کند. در این بازی شخصیت‌های NPC بازی مأموریت‌های بی‌شماری را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهند که برای رسیدن به آیتم‌های مشخص انجام دادن آن‌ها ضروری است. گیم‌پلی Graveyard Keeper تشابه زیادی به بازی Stardew Valley دارد و بازیکنان باید با جمع‌آوری منابع گوناگون، به ساخت‌وساز بپردازند. کاربران می‌توانند در این بازی ماهی‌گیری کنند، زنبور عسل پرورش دهند، کشاورزی کنند و در سیاه‌چاله‌های ترسناک با موجودات اهریمنی به مبارزه بپردازند. سازندگان در بازی درخت پیشرفتی قرار داده‌اند که بازیکنان با جمع‌آوری سه آیتم رنگی مخصوص می‌توانند مهارت‌های خود را توسط آن افزایش دهند. Graveyard Keeper محتوای بسیاری را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد و می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. درمجموع اگر به‌ بازی‌های نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز علاقه‌ دارید، می‌توانید بازی Graveyard Keeper را از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Graveyard Keeper

BIT QUAKE

BIT QUAKE

BIT QUAKE اثری ساده و پلتفرمر از استودیو Bending Spoons Apps IVS است که به‌تازگی در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته است. این بازی شباهت بسیاری به آثار قدیمی دارد و در فضایی رترو و پلتفرمر می‌تواند مخاطبان خود را به‌خوبی سرگرم کند. در BIT QUAKE مراحل به‌صورت تصادفی ایجاد می‌شوند و در آن بازیکنان هیچ‌گاه احساس تکراری بودن نخواهند کرد. با دیدن کنترل‌های بازی آثار شاخص قدیمی در سبک آرکید به‌ ذهن‌تان می‌آید و سازندگان با ایجاد خلاقیت در کنترل شخصیت بازی و نحوه شلیک به دشمنان، اثر خودشان را منحصربه‌فردتر از همیشه به بازار عرضه کرده‌اند. باس‌فایت‌های بازی هم به‌نوبه خود بسیار سخت هستند و می‌توانند به‌خوبی بازیکنان را به‌چالش بکشند. طراحی گرافیکی شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی به‌خوبی انجام شده است و موسیقی پس‌زمینه‌ هم از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. سازندگان در BIT QUAKE بخشی قرار داده‌اند که حالت بقا نام دارد. در این حالت باید تا جایی که می‌توانید دشمنان خود را از پای دربیاورید و امتیاز کسب کنید. با استفاده از آن امتیازها، قادر خواهید بود سلاح‌های بیشتری خریداری کنید و تجهیزات خود را ارتقا بخشید. BIT QUAKE را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی BIT QUAKE

The Kreator

The Kreator

بازی The Kreator سفری هیجان‌انگیز و و لذت‌بخش پیرامون سیاره‌های زیبایی است که استودیو StarRhyme Co., Ltd. وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. سبک بازی موزیکال است و گیم‌پلی آسان همراه با گرافیک هنری را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. در این شما وظیفه دارید اجازه ندهید تاریکی بر سیاره‌ها چیره شود و به ساده‌ترین شکل ممکن توسط نور از آن‌ها محافظت کنید. دنیای بازی بسیار وسیع است و آبشارها و جنگل‌های متعددی را می‌توانید در آن مشاهده کنید. در ابتدا شما باید گوی‌های رنگی را جمع‌آوری کنید، سپس متوجه می‌شوید که تاریکی در حال شکل گرفتن و غلبه کردن به سیاره‌ها است. حال برای از بین بردن تاریکی باید توسط گوی‌های آبی‌ خود، گوی‌های سیاه را نابود کنید. در بازی حالتی به‌نام Zen Mode گنجانده شده است که در آن می‌توانید در محیط بازی گشت‌وگذار کنید و از آهنگ‌های لذت‌بخش آن لذت ببرید. سیستم کنترلی بازی ساده است و تنها با ضربه زدن به صفحه نمایش می‌توانید شخصیت خود را به پرواز دربیاورید. این بازی ترکیب هنری نابی از گرافیک و موسیقی است که باعث شده تا The Kreator به یکی از لذت‌بخش‌ترین آثار پلتفرم موبایل تبدیل شود. اگر قصد دارید تا یک بازی سرگرم‌کننده و در عین حال لذت‌بخش را تجربه کنید، The Kreator انتخاب شما است.

دانلود بازی The Kreator

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده