نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

جسیکا هنویک برای بازی در نقشی مهم به فیلم The Matrix 4 پیوست

جسیکا هنویک، بازیگر سریال Iron Fist، در حال مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای حضور در فیلم The Matrix 4 است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) اضافه شده است. ورایتی تایید کرد که جسیکا هنویک در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت برادران وارنر برای پیوستن به این فیلم اکشن است. پیش از این بازگشت کیانو ریوز در فیلم در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی تایید و اعلام شده بود و همچنین یحیی عبدل متین دوم و نیل پاتریک هریس، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم ماتریکس اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش آن‌ها در دسترس نیست. علاوه‌بر این بازیگران، جیدا پینکت اسمیت، بازیگر نقش نیوبی، نیز در حال انجام مذاکره با برادران وارنر برای بازگشت در قسمت جدید فیلم The Matrix است که او در واقع سومین بازیگری خواهد بود که از سه‌گانه اصلی در قسمت جدید این مجموعه باز خواهد گشت.

جسیکا هنویک

اگرچه اطلاعاتی از نقش هنویک منتشر نشده، اما منابع نزدیک به ددلاین می‌گویند که او قرار است یکی از نقش‌های کلیدی فیلم The Matrix 4 را بر عهده داشته باشد که گفته می‌شود شخصیت او تقریبا یک نسخه زن شخصیت محبوب نئو خواهد بود که ممکن است در صورت ساخت دنباله، نقش پر رنگ‌تر و مهم‌تری را در آینده مجموعه ماتریکس داشته باشد. هنویک طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش کالین وینگ در سریال Iron Fist (آیرون فیست)، سریال Luke Cage (لوک کیج) و سریال The Defenders (دیفندرز) شناخته شده و همچنین شاهد حضور او در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز بودیم. 

فیلم Underwater (زیرآب)، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)، فیلم Monster Problems (مشکلات هیولا) و فیلم On the Rocks، از جمله کارهای بعدی هنویک هستند که در طول سال ۲۰۲۰ منتشر خواهند شد. لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Matrix 4 را بر عهده دارد و همچنین الکساندر همن و دیوید میچل در نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم به او کمک خواهند کرد. مراحل فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم The Matrix از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد که قابل انتظار است این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.


منبع Deadline Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده