نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

تایکا وایتیتی بازگشت کورگ در فیلم Thor: Love and Thunder را تایید کرد

تایکا وایتیتی اعلام کرد که در فیلم Thor: Love and Thunder قرار است شاهد بازگشت شخصیت محبوب کورگ نیز باشیم.

در ماه تیر امسال بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) فاش شد و چند روز بعد مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 ساخت این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) نام داشته باشد. همچنین مارول تایید کرد که ناتالی پورتمن برای نقش آفرینی دوباره در نقش جین فاستر و به‌عنوان شخصیت ثور مونث یا مایتی ثور (Mighty Thor) در این فیلم باز خواهد گشت و همچنین  تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر این، بازگشت کریس همسورث در نقش ثور و تسا تامپسون در نقش والکری، در فیلم Thor: Love and Thunder تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری محبوب دیگری قرار است در قسمت جدید فیلم Thor بازگردد.

تایکا وایتیتی و کریس همسورث در فیلم Thor: Ragnarok

طبق خبری که VitalThrills منتشر کرده، وایتیتی با حضور در برنامه جیمی کیمل تایید کرد که شخصیت کورگ که پیش از این شاهد حضور آن در فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) بودیم، قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder نیز بازگردد و مانند دو فیلم قبلی، وایتیتی بار دیگر وظیفه موشن کپچر و صداپیشگی این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. همچنین از وایتیتی در مورد شخصیت جین فاستر سؤال شد که آیا او در این فیلم دارای سرطان و خط داستانی آن در کامیک خواهد بود یا خیر. وایتیتی در پاسخ گفت:

من واقعا عاشق این داستان هستم، اما هنوز مشخص نیست که از این داستان در فیلم استفاده خواهیم کرد یا خیر.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor قرار است از ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) آغاز شود که درواقع مراحل فیلم‌برداری این فیلم پس از پایان فیلم‌برداری فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده