نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

فصل سوم سریال Stranger Things رکورد بینندگان شبکه نتفلیکس را شکست

شبکه نتفلیکس با انتشار آماری اعلام کرد که فصل سوم سریال Stranger Things رکورد تماشای یک سریال این شبکه را شکسته است.

تیر ماه امسال بود که فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) از شبکه نتفلیکس منتشر شد و توانست رکورد جدیدی در شبکه نت‌ فلیکس را ثبت کند. طبق گفته نتفلیکس، بیش از ۴۰.۷ میلیون حساب و اشتراک خانگی سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا 3) را در ۴ روز اول انتشار تماشا کرده‌اند که ۱۸.۲ میلیون کاربر نیز تا پایان روز چهارم، تمامی قسمت‌های فصل سوم را تماشا کرده بودند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از استقبال بسیار گسترده مشترکین شبکه Netflix از این سریال محبوب منتشر شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که بیش از ۶۴ میلیون مشترک شبکه نتفلیکس فصل سوم سریال Stranger Things را در اولین ماه انتشار آن تماشا کرده‌اند که این موضوع باعث می‌شود تا این سریال به پر بیننده‌ترین سریال اورجینال نتفلیکس در طول تاریخ تبدیل شود.

Stranger Things 3

نتفلیکس پیش از این گفته بود که این آمار شامل کسانی می‌شود که بیش از ۷۰ درصد یک قسمت سریال یا ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده باشند. این در حالی است که مدتی پیش شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری مرموز از تمدید سریال Stranger Things برای فصل چهارم خبر داد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده و تنها اعلام شد که برادران دافر برای ساخت فصل چهارم باز خواهند گشت و همچنین قرارداد چند جانبه با نتفلیکس برای ساخت فیلم و سریال نیز امضا کرده‌اند. همچنین به‌تازگی نویسندگان سریال از برنامه خود برای معرفی، تماشا و بحث ۵ فیلم در هر هفته خبر داده‌اند که این فیلم‌ها ممکن است حاوی ارجاع در سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) نیز باشند.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده