نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

حضور هیدلی رابینسون و لورن تسای در فیلم Moxie

هیدلی رابینسون و لورن تسای، نقش‌های اصلی فیلم Moxie (شهامت) به‌کارگردانی ایمی پولر برای سرویس استریم نتفلیکس را ایفا خواهند کرد.

هیدلی رابینسون و لورن تسا، بازیگران جوان و بااستعداد سینمای هالیوود، برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان (شهامت) و به‌کارگردانی ایمی پولر، انتخاب و معرفی شدند. این دومین فیلم سینمایی ایمی پولر، بازیگر، تهیه‌کننده، کمدین، صداگذار و نویسنده آمریکایی است. فیلم Moxie براساس کتابی با همین عنوان، اثر جنیفر متیو و با فیلمنامه‌ای از تامارا چستنا ساخته خواهد شد؛ مراحل فیلمبردای این فیلم از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

داستان فیلم Moxie در مورد دختری (با نقش‌آفرینی هیدلی رابینسون) از شهری کوچک است که با الهام از مادر درگذشته خود که عضو جنبش فمینیستی معروف Riot Girl بود، انقلابی را در دبیرستان خود به‌راه می‌اندازد. ایمی پولر به همراه مورگان سکت و کیم لسینگ، تهیه‌کنندگان فیلم Moxie خواهند بود.

رابینسون در فیلم Little Women (زنان کوچک) سرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) ایفای نقش کرده است؛ مریل استریپ در نقش عمه مارچ، اما واتسون در نقش مگ مارچ، سیرشا رونان در نقش جو مارچ، تیموتی شلمی در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو در نقش ایمی مارچ، الیزا اسکنلن در نقش بث مارچ، لورا درن در نقش مارمی مارچ، باب ادنکیرک در نقش آقای مارچ، جیمز نورتون، ابی کوئین، لویی گارل و کریس کوپر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «زنان کوچک» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Little Women بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، گرویگ وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را که توسط سارا پلی، بازیگر سریال Road to Avonlea (قصه‌های جزیره)، نوشته شده، نیز بر عهده داشته است. فیلم Little Women برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

لورن تسای، مدل و هنرمند ۲۰ ساله آمریکایی-ژاپنی در فصل سوم سریال Legion (لژیون) حضور داشت. او نقش شخصیت جدیدی به نام Switch (سویچ) را در فصل سوم این سریال بازی کرد که او یک میوتنت جوان بود که نقشی بسیار مهم و کلیدی را در اجرای برنامه‌های دیوید هالر داشت. با اینکه تسای پیش از این در برنامه Terrace House: Aloha State حضور داشته که یک برنامه رئالیتی شو است، اما سریال Legion اولین تجربه بازیگری تسای بود و او پیش از این در هیچ فیلم یا سریالی حضور نداشته است و فیلم Moxie هم دومین کار حرفه‌ای وی محسوب می‌شود. وی در این سریال با بازیگرانی چون دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، نوید نگهبان، کوینتون باکلر، هری لوید و استفانی کورنلیوسن همبازی بود. نوآ هاولی نگارش فیلمنامه و کارگردانی فصل سوم سریال Legion را نیز بر عهده داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده